וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני מצ'אדו סיכם בסן דייגו עבור 300 מיליון דולר ל-10 שנים

הכוכב, ששיחק בעונה החולפת בבולטימור ובדודג'רס, מצא לעצמו לבסוף את הקבוצה שהסכימה לשלם את הסכום המבוקש וקיבל את החוזה הגבוה אי פעם לשחקן חופשי. ברייס הארפר ממשיך בחיפושים

מני מצ'אדו בולטימור אוריולס. AP
הולך לסן דייגו. מצ'אדו/AP

אחד משני שחקני הבייסבול החופשיים הבכירים שנותרו בשוק מצא לעצמו הערב (שלישי) קבוצה: מני מצ'אדו השיג את החוזה שרצה והחל מהעונה הקרובה ישחק עבור סן דייגו פאדרס במשך עשר שנים, תמורת 300 מיליון דולר. העסקה תכלול סעיף יציאה אחרי העונה החמישית.

הסיכום של מצ'אדו עם הקבוצה מקליפורניה משאיר את ברייס הארפר כשחקן החופשי המסקרן ביותר ואולי יעזור להארפר לקבל חוזה דומה, לאחר שבתקופה האחרונה בעלי הקבוצות הפגינו שרירים ולא מיהרו לתת לשניים את סכומי העתק שביקשו.

החוזה של מצ'אדו יהיה הגדול ביותר אי פעם בספורט האמריקאי עבור שחקן חופשי. הוא הועבר באמצע העונה שעברה בטרייד מבולטימור ללוס אנג'לס דודג'רס, עמה הפסיד בסופו של דבר בוורלד סירייס לבוסטון.

לאורך העונה החולפת, מצ'אדו בן ה-26 חבט ל-37 הומראנים והכניס 107 ריצות. בסך הכל, למצ'אדו יש עד היום 175 הומראנים ו-513 RBI בקריירה.

הארפר, כך על פי הדיווחים, מתקרב להצטרפות לפילדלפיה. אימוני האביב כבר יצאו לדרך וההכנות לעונה החדשה בעיצומן, מה שהותיר את אחד השחקנים הטובים בליגה בשנים האחרונות במאבק כוחות מול ראשי הקבוצות. המאבק של מצ'אדו הצליח לבסוף (למרות שגם לגביו האמינו תחילה שיקבל סכום הרבה יותר גבוה) וכעת, ייתכן כי הארפר יסכם עם הפיליז עד לסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully