וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "לדעתי מסי יישאר גם מעבר לתום החוזה שלו ב-2021"

נשיא ברצלונה הודה שהוא חושב על התקופה שאחרי הפרעוש, לא רואה כרגע חזרה של ניימאר ודיבר על מדיניות הרכש של המועדון

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הקבוצה האנגלית שתומכת בקהילה הלהט"בית

ברצלונה תפגוש הערב (שלישי, 22:00, ספורט5) את ליון במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. עוד קודם לכן, העניק הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו ראיון לתקשורת הצרפתית ובה התייחס, בין היתר, לעתידו של ליאונל מסי. חוזהו של הכוכב הגדול בתולדות המועדון יסתיים ב-2021, אך ברתומאו לא פוסל אפשרות שהפרעוש יישאר גם לאחר מכן.

"אנחנו כבר חושבים על התקופה שאחרי ליאו, אבל זה העתיד הרחוק", אמר ברתומאו. "הוא שחקן צעיר, רק בן 31 וחתם לעוד שתי עונות. לדעתי הוא יישאר גם מעבר ל-2021". עם זאת, הבהיר נשיא ברצלונה, "אנחנו חייבים לחשוב גם על הכשרונות הצעירים - טודיבו, דה יונג, דמבלה, לנגלה, ארתור, פרויקטים ארוכי טווח שלנו".

על האפשרות שינסה להשיב את ניימאר מפריס סן ז'רמן אמר ברתומאו: "לא ניימאר ולא אבא שלו ולא אף אחד אחר יצר איתנו קשר ואמר שהוא רוצה לחזור. הימרנו על שני שחקני התקפה - עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו, אותם קנינו בכספי המכירה של ניימאר. לא רצינו למכור אותו, אבל לא היתה ברירה, היה סעיף שחרור. אם מישהו ירצה את מסי, פיקה או בוסקטס - הם לא למכירה. אני חושב שיהיו מעט מאוד העברות בין המועדונים הגדולים. התכנית שלנו היא לחפש שחקנים צעירים".

הנשיא נשאל האם הקטלאנים יצרו קשר עם אדריאן ראביו והשיב: "לא", לפני שהוסיף, במליצות, "וגם אם היה, לא הייתי יכול לספר לכם על זה. ההכנות שלנו לעונה הבאה יתחילו במרץ. תמיד שחקנים מתוך המערכת נמצאים בעדיפות אצלנו, ואם לא נמצא כאלה, נחפש מחוץ למועדון".

נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. AP
לא בונה על חזרה של ניימאר. ברתומאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully