וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "המצב שלנו לא אידיאלי, זו זכות לאמן את דני אבדיה"

18.2.2019 / 19:09

מאמן הנבחרת דיבר על הסגל החסר לקראת גרמניה וסרביה: "היינו מעדיפים לשלב את הצעירים בהדרגה". פניני: "זו הזדמנות לחבר'ה הצעירים"

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים באילת

נבחרת ישראל פתחה היום (שני) את אימוניה לקראת צמד המשחקים האחרון במוקדמות אליפות העולם נגד גרמניה וסרביה. לאחר צירופו של אור לאומי, סגל הנבחרת כולל 18 שחקנים למשחק נגד גרמניה, כשמי שלא נמצאים בשלב זה בסגל הם יובל זוסמן וג'ייק כהן, שיחברו לנבחרת לאחרי המשחק של מכבי תל אביב נגד מילאנו באיטליה ביום חמישי הקרוב.

שלושה שחקנים ערכו היום את אימון הבכורה שלהם במדים הלאומיים - קפטן נבחרת העתודה מהקיץ החולף ואלוף אירופה, גיל בני, שמשחק במכבי רעננה מהליגה הלאומית, הגארד הצעיר ים מדר מהפועל תל אביב והמתאזרח של הפועל חולון טי ג'יי קליין. דני אבדיה, שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב, יחבור לאימונים מחר לאחר שישוב ממחנה ה-NBA שבו נבחר ל-MVP. תמיר בלאט, שנפצע במהלך ניצחונה של הפועל ירושלים על הפועל אילת, יחמיץ את המשחקים. שאר שחקני הסגל: גיא פניני (קפטן), יפתח זיו, בר טימור, אור לאומי, רפי מנקו, איתי שגב, אדם אריאל, עידן זלמנסון, גולן גוט, תומר גינת, נמרוד לוי, דניאל קופרברג ונתנאל ארצי.

שחקני נבחרת ישראל טי ג'יי קליין, ים מדר, גיל בני. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
ים מדר, גיל בני וקליין/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

ישראל תפגוש בדרייב אין את נבחרת גרמניה ביום חמישי הקרוב (19:30), כשהסיכוי שלה להעפיל לאליפות העולם הוא תיאורטי בלבד. שלושה ימים לאחר מכן תפגוש את נבחרת סרביה (17:00) בבלגרד. אם לא יקרה תרחיש בלתי צפוי, המשחקים הרשמיים הבאים של ישראל ייערכו רק בחודש ספטמבר, במוקדמות יורובאסקט 2021.

שחקן הנבחרת גיא פניני אמר לקראת המשחקים: "זה חלון שונה מאוד מהקודמים, יש לנו המון חיסורים ושחקנים משמעותיים שחסרים. יש פה הזדמנות לחבר'ה צעירים. הם צריכים להראות שהם שחקני נבחרת. גם בלי השחקנים הפצועים יש לנו נבחרת ראויה ואנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה, בטוח פה בדרייב אין. בנבחרת ישראל אנחנו תמיד משחקים על הכבוד שלנו, לא מסתכלים אם יש סיכוי או אין סיכוי".

מאמן הנבחרת עודד קטש: "זה לא מצב אידיאלי, מחלון לחלון אני חושב שהצלחנו לייצר לאט לאט המשכיות. עכשיו אנחנו חסרים הרבה מאוד שחקנים מרכזיים, בעיקר ארבעת הגארדים המובילים שלנו וזה שם עלינו משקולת גדולה יותר וצריך להתכונן הרבה יותר טוב. יש הזדמנות לשחקנים אחרים לקבל את ההזדמנות הזו. היינו מעדיפים לעשות את זה יותר בהדרגה. אני חושש שזה יפגע לנו ביכולת הטובה שהצגנו בחלון הקודם. כמעט ודאי שבלאט לא ישחק, הוא נפצע אתמול ולפי איך שזה נראה כרגע אנחנו נחסר אותו".

המאמן הוסיף: "אני חושב שהכול צריך להיות יחסי. מהרגע הראשון שהתכנסנו ידענו שאנחנו רוצים להצעיר ומחלון לחלון הצגנו יכולת שהפתיעה לטובה. ננסה לעשות את המיטב במסגרת הקיים. זה מה שיש וכך צריך להסתכל על זה. דני אבדיה יהיה כבר מחר באימון וכולם רואים ויודעים מה הוא עושה וגאים בו. כבר בחלון הקרוב הוא יקבל דקות ויהיה חלק מאיתנו. מפה הוא רק ימריא. השמיים הם הגבול מבחינתו. כולם, וגם אני, צופים לו עתיד גדול וזו זכות לקבל אותו ולאמן אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully