וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון מחפשת פתרונות למסי: "אי אפשר לעצור אותו, כי הוא גאון כדורגל"

מאמן הצרפתים ברונו ז'נסיו הודה: "ננסה לצמצם את ההשפעה שלו". עוואר: "מנדי מוכן להתמודד איתו" (שלישי, 22:00, ספורט5)

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים19/02/2019
ליון
    0
      ברצלונה
      וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

      בווידאו: הקבוצה האנגלית שתומכת בקהילה הלהט"בית

      שמינית גמר ליגת האלופות תימשך מחר (שלישי, 22:00, ספורט5) עם המפגש היחיד בין שתי קבוצות שעדיין לא הפסידו בליגת האלופות - ליון וברצלונה. הצרפתים שיארחו ישחקו בפעם השביעית בתולדותיהם נגד ברצלונה כשהמאזן שלהם עומד על ארבעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. ליון סיימה בתיקו בחמשת המשחקים האחרונים שלה בשלב הבתים ובליגה הצרפתית היא עם שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, כולל 1:2 מרשים מאוד נגד פריס סן ז'רמן. היא גם ניצחה העונה 1:2 את מנצ'סטר סיטי בחוץ, כך שהיא בהחלט הוכיחה שהיא מסוגלת להתעלות מול קבוצות גדולות ועשירות ממנה. ליון חסרה את נביל פקיר המושעה וזה כמובן משמעותי מאוד עבורה.

      ברצלונה, שמגיעה אחרי 0:1 ביתי בליגה נגד ריאל ויאדוליד, משתתפת בשמינית גמר ליגת האלופות בפעם ה-15 ברציפות ועברה את השלב הזה ב-12 מ-14 המקרים האחרונים. עם זאת, בארסה לא ניצחה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות (תיקו וארבעה הפסדים). המאזן של ברצלונה נגד קבוצות צרפתיות הוא חיובי מאוד ועומד על 13 ניצחונות, 8 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים. אלופת ספרד תצטרך להסתדר כמובן ללא ראפיניה ויספר סילסן שפצועים וגם כך לא שחקני הרכב, בעוד ארתור, תומאס ורמאלן וסמואל אומטיטי בספק.

      מאמן המארחת ברונו ז'נסיו אמר: "ברור שלברצלונה יש שחקנים מדהימים בסגל. פרלאן מנדי יכול להתמודד עם עוסמאן דמבלה מבחינת מהירות. אנחנו צריכים למצוא את האיזון במשחק. נביל פקיר הוא הקפטן שלנו והמנהיג. תמיד קשה להסתדר בלעדיו. הוא אוהב להיות מכריע, אבל נצטרך להתגבר על ההיעדרות שלו. אי אפשר לעצור את מסי, הוא יכול לשחק בכל שיטה אפשרית כי הוא גאון כדורגל, התכנית היא לעבוד יחדיו ולצמצם את ההשפעה שלו. אבל אנחנו יודעים שאם יש לו משחק מצוין, הוא בלתי עציר".

      חוסם עוואר הוסיף: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה עם הרבה ריכוז. אנחנו מלאי ביטחון לקראת האתגר שניצב לפנינו. אנחנו בונים על התמיכה של האוהדים שלנו. ניתן הכול. אני מאמין שפרלאן מנדי מוכן להתמודד עם ליאונל מסי, אנחנו מאמינים בסגל שלנו ויודעים שהוא איכותי מאוד. צפיתי בהרבה משחקים של ברצלונה כילד, זה יהיה המשחק הגדול ביותר בקריירה הצעירה שלי".

      מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "ליון היא קבוצה חזקה מאוד בבית, עם שחקנים מצוינים והיא גם משחקת התקפית מאוד. ליגת האלופות היא קשה מאוד, אבל אנחנו מוכנים למשחק". קשר בארסה סרג'יו בוסקטס: "אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד. ליון הרשימה מאוד בשלב הבתים ולא הפסידה בכלל. יש לה שחקנים איכותיים מאוד בהתקפה. אנחנו רוצים לשחק טוב ולהשיג תוצאה טובה. אנחנו חייבים להיות יציבים מאוד".

      ארתורו וידאל שחקן ברצלונה. רויטרס
      וידאל באימון המסכם/רויטרס
      ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
      ואלוורדה במסיבת העיתונאים/רויטרס
      סרג'יו בוסקטס קשר ברצלונה. רויטרס
      בוסקטס במסיבת העיתונאים/רויטרס
      שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
      מן הסתם, כל העיניים עליו. מסי/רויטרס

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully