וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מאיימת לעזוב את הליגה הספרדית: "שודדים אותנו שנתיים רצוף"

סל מפוקפק של טומיץ' העניק לברצלונה את הגביע אחרי 93:94 משוגע. פליפה רייס השתולל, רודי פרננדס: "זו בושה גדולה", בספרד מדווחים: הבלאנקוס שוקלים צעד קיצוני

שחקן ריאל מדריד פליפה רייס מול שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. GettyImages
זעם על ההפסד והשיפוט. פליפה רייס/GettyImages

ברצלונה זכתה אמש (ראשון) בגביע הספרדי אחרי 93:94 בלתי נשכח על ריאל מדריד בהארכה. המשחק הזה היה מלא בריצות, מהפכים וגם שערוריות שיפוט. השופטים התעלמו מעבירה ברורה של אנתוני רנדולף על כריס סינגלטון, מה שהוביל לסל ועבירה של קארול בצד השני. ברצלונה יצאה להתקפה אחרונה כשטומיץ' נחסם, אבל השופטים קבעו שהחסימה היתה לא חוקית והעניקו את הניצחון והגביע לברצלונה.

למרות שהשתמשו בהילוכים החוזרים וראו את המהלך המכריע שוב ושוב, השופטים פספסו את העובדה שהכדור האחרון של טומיץ' פגע בטבעת לפני שפגע בקרש ולאחר מכן נחסם על ידי רנדולף, כך שהסל הזה לא היה צריך להיות מאושר.

ההפסד הזה לא עבר בשתיקה אצל השחקנים הוותיקים של ריאל מדריד ובראשם פליפה רייס. הסנטר הבלתי נגמר השתולל בחדר ההלבשה וצעק: "איזה שוד. שודדים אותנו שנתיים ברציפות". גם רודי פרננדס לא נותר אדיש וצעק: "זו בושה וחרפה, פשוט בושה".

צפו ברייס משתולל בחדר ההלבשה

בשעות הלילה המאוחרות התרחשה עוד תפנית דרמטית: בעקבות ההפסד והחלטת השיפוט השנויה במחלוקת, דווח בספרד שריאל מדריד מאיימת לעזוב את הליגה הספרדית - אלא אם הגמר יוכר כניצחון שלה.

אחד ממנהלי ריאל, חואן קרלוס סאנצ'ס, אמר במסיבת עיתונאים אמוציונלית בסיום ש"זו השנה השנייה ברציפות שדופקים אותנו. כשצופים בהילוך החוזר של המהלך האחרון מבינים שאם השופט לא ראה שהחסימה חוקית, משהו כאן שגוי, משהו כאן מסריח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully