וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאל מונפיס זכה בטורניר רוטרדם אחרי ניצחון מול סטן ואוורינקה

הצרפתי בן ה-33, שמדורג 33 בעולם, ניצח 3:6, 6:1, 2:6 את השוויצרי והשלים זכייה בתואר שמיני. צ'קינאטו זכה בטורניר בואנוס איירס

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. רויטרס
השווה את הזכייה בתואר היוקרתי ביותר בקריירה. מונפיס/רויטרס

גאל מונפיס הצליח לזכות היום (ראשון) בתואר השמיני בקריירה שלו ועשה את זה לעיני 15 אלף צופים ברוטרדם בטורניר מסבב ה-500 ATP. הצרפתי בן ה-33, שגם מדורג 33 בעולם, ניצח 3:6, 6:1, 2:6 את סטן ואוורינקה (68) ששיחק בגמר הראשון שלו מאז רולאן גארוס 2017 אחרי שגבר אתמול בצורה מרשימה מאוד על קיי נישיקורי.

מונפיס השתווה במאזן הראש בראש לוואוורינקה עם 3:3, אבל זה היה בסך הכול המפגש השני של שני הטניסאים הוותיקים הללו בשמונה השנים האחרונות, מאז הסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה 2011. זה אמנם תואר שמיני בקריירה של מונפיס, אבל רק השני מסבב ה-500 ATP היוקרתי יותר כששישה היו בסבב הנמוך יותר, 250 ATP. בעקבות הזכייה בתואר, מונפיס יעלה אל המקום ה-23 בעולם, ואוורינקה, שנראה עייף ותשוש מאוד במערכה השלישית, יחזור לטופ 50 בעולם.

מונפיס כמובן זכה ב-500 נקודות דירוג ו-405 אלף יורו, בעוד ואוורינקה ייאלץ "להסתפק" ב-203 אלף יורו ו-300 נקודות דירוג. מונפיס, אגב, הוא בסך הכול אחד משני טניסאים ששיחקו בגמר ATP בכל אחת מ-15 השנים האחרונות לצד רפאל נדאל. רוג'ר פדרר עשוי עדיין להצטרף אליהם.

מרקו צ'קינאטו בן ה-26, המדורג 18 בעולם, הצליח להרוס את המסיבה בבואנוס איירס. צ'קינאטו, שהגיע בשנה שעברה עד לחצי הגמר ברולאן גארוס, ניצל את המתח העצום בו היה שרוי יריבו דייגו שוורצמן (19), ששיחק מול הקהל הביתי, והביס אותו 1:6, 2:6 בתוך שעה ועוד חמש דקות. האיטלקי זכה בתואר השלישי בקריירה שלו בגמר השלישי ואמר: "הצלחתי לשחק מצוין ולהישאר מרוכז לאורך כל המשחק. גם הוצאתי לפועל את תכנית המשחק שלי".

שוורצמן המאוכזב הוסיף: "מרקו שיחק מצוין והגיע לו להיות האלוף. הוא לא אפשר לי לעשות שום דבר במשחק. לשחק בבית ולהגיע עד הגמר היה נחמד מאוד בשבילי. קיבלתי תמיכה אדירה מכל האוהדים במהלך השבוע וזה גורם לי להרגיש טוב למרות התוצאה הגרועה". צ'קינאטו לקח איתו כמובן 250 נקודות וגם 101,830 דולר בעוד שוורצמן הסתפק ב-150 נקודות ו-55,065 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרקו צ'קינאטו טניסאי איטלקי עם דייגו שוורצמן. רויטרס
צ'קינאטו עם שוורצמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully