וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קיליאן אמבפה העניק לפריס סן ז'רמן 0:1 בסנט אטיין

מלך השערים חגג את ה-19 שלו עם ביצוע יפהפה מהאוויר לאחר הכנה של דני אלבס (73) והפער בפסגה גדל ל-12, לאחר ה-0:0 של ליל מול מונפלייה

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של פריס סן ז'רמן בליגת האלופות

פריס סן ז'רמן לא הפסידה ב-34 המשחקים האחרונים שקיימה אחרי משחק בליגת האלופות, והרצף הזה התארך הערב (ראשון) לאחר ניצחון חוץ 0:1 על סנט אטיין משער נהדר של קיליאן אמבפה, שכבש גם ב-0:2 על מנצ'סטר יונייטד ביום שלישי. האלופה הגדילה את יתרונה בפסגה ל-12 נקודות (עם שני משחקים חסרים) לאחר שהמדורגת שנייה ליל נעצרה עם 0:0 ביתי מול מונפלייה. בורדו גברה 1:2 על טולוז, קון ושטרסבורג נפרדו ב-0:0 וריימס המפתיעה ניצחה 0:2 את ראן.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. AP
ממשיך להרשית. קיליאן אמבפה/AP

סנט אטיין - פריס סן ז'רמן 1:0

יותר מעשור לא הצליחה סנט אטיין לנצח את האלופה במשחק ליגה בסטאד ז'ופרואה גישאר, וגם הערב, למרות החיסורים המשמעותיים של ניימאר, אדינסון קבאני, תומא מונייה ומרקו וראטי, זה לא קרה. פריס סן ז'רמן לא הפסידה ב-17 מפגשיה הקודמים עם סנט אטיין בכל המסגרות, הייתה מסוכנת יותר במחצית הראשונה, אבל קיליאן אמבפה לא הצליח לכבוש ובצד השני אלפונס אראולה מנע מקווין מונה פאקה להבקיע. יוליאן דראקסלר נעצר אצל סטפן רופייה וגם אנחל די מריה החטיא, עד שבדקה ה-73 הגיע שער הליגה ה-19 של אמבפה. הגנת סנט אטיין הרחיקה רע, דני אלבס הקפיץ לתוך הרחבה ומלך השערים המשיך מהאוויר ברגל ימין אל הרשת הגבוהה. שער נפלא ששווה שלוש נקודות ופער של 12 בפסגה.

אוהדי סנט אטיין. רויטרס
מחכים מאז 2008 לניצחון ביתי בליגה על פ.ס.ז'. אוהדי סנט אטיין/רויטרס

ליל - מונפלייה 0:0

תיקו חמישי בשישה משחקים לאורחת, שהתגברה על חיסורם של שלושה שחקני הרכב ומנעה מניקולא פפה וחבריו להאריך את רצף הניצחונות בליגה. פפה וג'ונתן איקונה רשמו החמצות גדולות, כשבצד השני פול לאן היה קרוב לעקוץ ונעצר אצל מייק מניאן. בדקה ה-65 הקורה עצרה את פפה והתיקו המאופס נשמר. המארחת פספסה הזדמנות לצמק את הפער מפ.ס.ז' לשבע נקודות.

ניקולא פפה שחקן ליל (משמאל) מול אמברואז אויונגו שחקן מונפלייה. רויטרס
לא הצליח לכבוש את שערו ה-17 בליגה. ניקולא פפה, משמאל, מול אמברואז אויונגו/רויטרס

משחקים נוספים

בורדו - טולוז 1:2
לבורדו: טומה באשיץ' (2), ג'ימי בריאן (83). לטולוז: יאניק קהוזאק (70)

ריימס - ראן 0:2
לריימס: בולאי דיה (3), רמי אודן (68)

קון - שטרסבורג 0:0

ג'ונתן איקונה שחקן ליל. רויטרס
גם הוא בין המחמיצים של ליל. ג'ונתן איקונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully