וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: וולבס ברבע הגמר לראשונה מאז 2003, גם קריסטל פאלאס עלתה

קאבליירו העניק לוולבס 0:1 על בריסטול סיטי, פאלאס גברה 0:2 בחוץ על דונקאסטר וגם סוונסי מליגת המשנה העפילה עם 1:4 על ברנטפורד

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של טוטנהאם בליגת האלופות

תמונת רבע גמר הגביע האנגלי תושלם רק לאחר המשחק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, ובינתיים ידועות שבע משמונה הקבוצות שתשתתפנה בהגרלה שתיערך מחר (שני, 23:30). אחרי ווטפורד, ברייטון, מילוול ומנצ'סטר סיטי, גם וולבס עלתה עם 0:1 בחוץ על בריסטול סיטי מליגת המשנה ואחריה העפילו קריסטל פאלאס (0:2 בחוץ על דונקאסטר) וסוונסי מליגת המשנה (1:4 ביתי על ברנטפורד).

רוי הודג'סון מאמן קריסטל פאלאס. רויטרס
השווה את הישג השיא שלו. רוי הודג'סון/רויטרס

בריסטול סיטי - וולבס 1:0

הקבוצה של נונו אספיריטו סנטו רשמה משחק שביעי ללא הפסד ועלתה לרבע הגמר לראשונה מאז 2002/03. המגן הימני מאט דוהרטי, שהיה מעורב בכל ארבעת השערים האחרונים של וולבס בגביע (שלושה כיבושים ובישול) עשה את זה שוב עם הכנה לאיבן קאבליירו שהכריע בדקה ה-28, עם הבעיטה הראשונה למסגרת. בריסטול סיטי לא הצליחה לחזור ונותרה עם שני ניצחונות בלבד ב-19 המפגשים האחרונים שלה עם וולבס.

איבן קאבליירו שחקן וולבס חוגג מול בריסטול סיטי. רויטרס
סידר כרטיס לרבע הגמר. איבן קאבליירו/רויטרס

דונקאסטר - קריסטל פאלאס 2:0

בגיל 71, רוי הודג'סון השווה את הישג השיא שלו בגביע האנגלי והגיע לרבע הגמר בפעם השלישית בקריירה (כפי שעשה עם פולהאם ב-2009 ו-2010). קריסטל פאלאס הגיעה בכושר טוב למפגש הראשון שלה אי פעם עם היריבה מהליגה השלישית, וסגרה עניין כבר במחצית הראשונה עם בעיטה מצד שמאל של ג'ף שלאפ (8) ונגיחה מקרוב של מקס מאייר הגרמני (45). רבע גמר שני בסך הכול לנשרים ב-24 השנים האחרונות, אחרי שעשו את זה בדרך לגמר ב-2016.

מקס מאייר (משמאל) חוגג עם אנדרוס טאונסנד שחקני קריסטל פאלאס. רויטרס
שער שני במדי פאלאס. מקס מאייר, משמאל, עם אנדרוס טאונסנד/רויטרס

סוונסי - ברנטפורד 1:4

במפגש היחיד בשמינית הגמר על טהרת ליגת המשנה, סוונסי רשמה ניצחון שישי רצוף במפגשיה עם ברנטפורד ותפסה מקום בין שמונה האחרונות כמו שעשתה בשנה שעברה (רצף ראשון של רבעי גמר עבורה מאז 1926 ו-1927). אולי ווטקינס העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-28, אבל לאחר ההפסקה הגיעה המהפך של הברבורים עם שער עצמי של לוק דניאלס (49) ושערים של דניאל ג'יימס (53) וברסאנט צלינה (67) אחרי הרחקתו של אזרי אנגויו מברנטפורד (61). ג'ורג' ביירס חתם בתוספת הזמן.

ברסאנט צלינה שחקן סוונסי חוגג שער. רויטרס
סוונסי הפכה לאחר ההפסקה. ברסאנט צלינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully