וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב התלוננו על תנאי המגרש, ומודים: הסתבכנו שוב בתחתית

17.2.2019 / 8:02

השחקנים כעסו על התנאים באצטדיון רמת גן: "אין פה כדורגל", במועדון מודאגים: אשדוד פתחה את המאבק מחדש. וגם: קלאודמיר "הפך לברומטר", הפעם לרעה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

על פי התכנון של קובי רפואה המשחק נגד הפועל רעננה אתמול (שבת), שהסתיים ב-0:0 מאכזב, היה אמור להיות אחר לגמרי. רפואה רצה ששחקניו ייזמו, ילחצו ויהיה דומיננטיים, רק שהוא לא לקח בחשבון שהמשטח ברמת גן יהיה במצב כזה ומהר מאוד המשחק יהפוך ל"קרב חפירות", כהגדרתו. בינם לבין עצמם אמרו שחקני הקבוצה אמש תוך כדי המשחק "תשחקו לאט, אין פה כדורגל" - וזה אומר הכל על החוויה העצובה אמש באיצטדיון רמת גן.

עוד בנושא

הפועל רעננה והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש מאוד ברמת גן
קובי רפואה: "מה ציפיתם? שאבוא לשחק פתוח ואחטוף שלישייה?"
ובינתיים, במקום אחר בתחתית: 1:2 חשוב למ.ס אשדוד על סכנין

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
לא לזה הוא פילל. רפואה שובר את הראש, אמש/יוסי ציפקיס

רפואה הזהיר את שחקניו לאורך השבוע מהמשחק הזה. הזחיחות שליוותה את השחקנים לאחר הניצחון על הפועל באר שבע הלחיצה אותו מאוד. כולם בהפועל ידעו שהכרעה במשחק בין אשדוד לסכנין יפתח מחדש את המאבקים בתחתית, והכל נפתח שוב, וזה בדיוק מה שקרה. "הסתבכנו שוב" אמרו בקבוצה. "זה עוד רחוק מלהסתיים ויוכרע רק בפלייאוף התחתון". איציק ניסנוב אמר לשחקנים בסיום: "אנחנו חייבים לדעת לנצח משחקים כאלה".

ניר לקס סובב את הקרסול וייבדק. גם ג'וזף גנדה התלונן על רגישות בסיום, אבל ייתכן שמדובר בהתכווצות בלבד. קלאודמיר הציג אמש יכולת חלשה ובהפועל אמרו: "הוא הפך לברומטר, כשהוא חלש גם הקבוצה נראית בהתאם". שחקנים בקבוצה התלוננו על כר הדשא ברמת גן ואמרו: "מהר מאוד היה ברור שכדורגל נורמלי לא יהיה כאן". יחד עם זאת, ניסו השחקנים לעודד את עצמם ואמרו: "לפני חודשיים היינו מפסידים משחק כזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש מאוד

לכתבה המלאה
קלאודמיר שחקן הפועל תל אביב מול בן בנימין שחקן הפועל רעננה. יוסי ציפקיס
"הברומטר" צריך לשמור על יציבות. קלאודמיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully