וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "מה ציפיתם? שאבוא לשחק פתוח ואחטוף שלישייה?"

16.2.2019 / 18:00

מאמן הפועל תל אביב ענה לביקורת על היכולת החלשה ב-0:0 נגד רעננה: "אנחנו צריכים נקודות, לא לשחק יפה". קורצקי: "הדשא היה במצב לא טוב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל רעננה והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 חלש מאוד במשחק שפתח את המחזור ה-23 בליגת העל באצטדיון רמת גן.

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "יש משחקים כאלה, מה ציפיתם? שנבוא לשחק פתוח ושיעקצו אותי במתפרצות? אני לא בא לשחק פתוח, לחטוף שלוש חתיכות וללכת הביתה. זה לא המוטו שלי. ידענו שנגיע למצב אחד או שניים. יכולנו להוביל בהחמצה של נריוס ולסקיס. אנחנו במאני טיים, צריכים להשיג נקודות, לא לשחק יפה. כמובן שלא היו לנו מספיק איומים, איבדנו הרבה כדורים. נמשיך לשבוע הבא". על קלאודמיר: "בכל קבוצה יש שחקנים מובילים, היה לו משחק פחות טוב היום וזה קורה. נמשיך קדימה ולא נערוף ראשים לאף אחד".

מאמן רעננה מנחם קורצקי הוסיף: "ידענו שלא יהיו הרבה מצבים במשחק הזה, הגענו לשתי הזדמנויות ולא כבשנו. אפשר להבין שלא היה פה הרבה כדורגל. המגרש היה במצב לא טוב. אפשר להבין את השחקנים שלא הצליחו לייצר כדורגל טוב. ביכולת אנחנו שם, כמובן שכשהכדורים לא נכנסים אז זה פוגע בהכול. אנחנו עובדים קשה כדי שהשחקנים יכבשו ויגיעו ניצחונות. אנחנו צריכים להשתחרר מהלחץ של התחתית ואז אני מאמין שגם הכדורגל ייראה טוב יותר. הכול צפוף בתחתית, אנחנו מתמודדים נגד קבוצות חזקות, אנחנו צריכים לאגור נקודות כדי לברוח מהתחתית. נשאף להוציא נקודות גם בטדי, זה לא קל, אבל כרגע אנחנו קצת ננוח מהמשחק היום ונתכונן לבית"ר ירושלים בשבוע הבא".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב והפועל רעננה נפרדו ב-0:0 משעמם

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
רפואה תוקף את הביקורות נגד היכולת של הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully