וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות לגבי הפנדל שקיבלה ברצלונה, פיקה מודאג מאוד מהיכולת

בספרד לא בטוחים שהצלילה של פיקה הצדיקה שריקה, הבלם הודה: "אם נשחק ככה מול ליון ביום רביעי, זה ייגמר רע, צריך למצוא את השטף"

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה מופל ברחבה. GettyImages
רגע המחלוקת. פיקה מופל ברחבה/GettyImages

ברצלונה אמנם חזרה אמש (שבת) למסלול הניצחונות אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, אך היא עדיין רחוקה משיאה ומעתה והלאה זה רק הולך והופך קשה יותר. כמה קשה? שימו לב לארבעת המשחקים הקרובים של הקטלאנים:

יום רביעי (19/2): בחוץ מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות
יום שבת (23/2): בחוץ מול סביליה בליגה הספרדית
יום רביעי (27/2): בחוץ מול ריאל מדריד בחצי גמר גביע המלך
יום שבת (2/3): בחוץ מול ריאל מדריד בליגה הספרדית

מסי ממשיך בשלו

הרגע המכריע אמש הגיע בדקה ה-42, כשג'רארד פיקה ספק-הופל ברחבה על ידי מיצ'ל. ברצלונה קיבלה פנדל אותו בעט ליאונל מסי פנימה, בניגוד לפנדל אותו החמיץ בדקה ה-85. "מבחינתי זהו לא פנדל", קבע שופט העבר איטורלדה גונסאלס, כעת פרשן "אס". "יש מגע, אבל פיקה זרק את עצמו. גם לא היה צריך ללכת ל-VAR". שופט עבר אחר - אנדוחאר אוליבר, דווקא טען שהשריקה היתה נכונה: "מיצ'ל תפס את הכתף של פיקה והפיל אותו. זה פנדל".

פיקה עצמו התייחס גם כן לעבירה וטען: "נגעו בי ואיבדתי שיווי משקל. נפלתי ולדעתי זה פנדל. בטלוויזיה זה נראה קצת אחרת, אבל אני חושב שזה היה מספיק כדי לשרוק". גם הבלם יודע שהיכולת הזו לא תספיק במשחקים הקרובים: "לא שיחקנו היטב. החדשות הטובות הן שניצחנו אבל ביום רביעי נצטרך להיות הרבה יותר טובים, אחרת זה ייגמר רע. אנחנו צריכים למצוא את השטף במשחק, זה שהביא לנו תארים. כשאנחנו לא מניעים את הכדור במהירות אנחנו קבוצה חלשה יותר".

כשנשאל על עייפות אפשרית במסגרת סדרת המשחקים הקרובה השיב: "כשאתה משחק שלושה-ארבעה משחקים ברציפות אתה מתעייף, אבל השבוע נחנו. אני בסדר. אם יבקשו ממני לשחק, אהיה שם לעזור לקבוצה".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה ניצחה את ויאדוליד 0:1 מפנדל של ליאונל מסי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully