וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההפסד לבני לוד: ליאור זדה פוטר מהפועל קטמון

רצף האכזבות שהגיע לשיאו עם ההפסדים לאחרונות בטבלה עשה את שלו. נעים, חיים ויוסי מזרחי מועמדים, אולם האחרון צפוי להישאר באשדוד

אתר ההתאחדות

ההפסד 2:0 לבני לוד אמש (שישי) היה הקש ששבר את גב הגמל של הנהלת הפועל קטמון, שהחליטה לפטר הערב את מאמנה ליאור זדה. המשבר, שכלל שני ניצחונות בלבד ב-12 המשחקים האחרונים, הגיעו לשיאו עם שני הפסדים רצופים לשתי האחרונות בטבלה, מה שהביא את המועדון לקבל את ההחלטה. הקבוצה מדורגת כרגע במקום השלישי בטבלה, מרחק שלוש נקודות מהפסגה.

יובל נעים, אופיר חיים ויוסי מזרחי מועמדים מבחינת הקטמונים, אולם ההערכה היא כי האחרון יישאר במ.ס. אשדוד. ג'קי בן זקן צפוי לבקש ממנו להמשיך לאמן לצד משה אוחיון, שיוכל להישאר על הקווים עד ה-27, אז יצטרכו האשדודים לבחור במאמן עם תעודת פרו.

"אנחנו רוצים להגיד תודה לליאור על התרומה האדירה למועדון, על המאמץ וההשקעה לאורך כל השנים, על הרגעים המשמחים ועל התואר הראשון שהביא למועדון בתחילת העונה הנוכחית", אמרו במועדון. "לליאור זדה יש חלק גדול במקום שבו הפועל קטמון ירושלים נמצאת היום ולעולם לא נשכח את זה".

זדה עצמו הוציא הודעה ובה נכתב בין היתר: "אוהדים יקרים, היום, לאחר תקופה ארוכה וקשה, וסוף שבוע רווי אמוציות אני נפרד בצער מהמועדון שהוא הבית שלי בכדורגל הישראלי. בנינו סגל מצוין, זכינו בתואר הראשון בהיסטוריה שלנו ונראה היה שאנחנו בדרך להגשים את החלום של כולנו ולעלות לליגת העל. בחודשים האחרונים חלה נסיגה ביכולת שלנו. לקח לנו זמן להבין שאנחנו במשבר ולאחר מכן כבר לא הצלחנו לצאת ממנו. קיבלתי כאן את כל התנאים להצליח, אני מאמין בשחקנים ואהיה מאושר אם המאמן הבא שיגיע יוביל את הקבוצה לליגת העל".

מאמן הפועל קטמון ליאור זדה. קובי אליהו
נפרד מהבית שלו בכדורגל הישראלי. ליאור זדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully