וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס מרטנס הפתיעה את סימונה האלפ וזכתה בטורניר דוחא

הבלגית סיפקה קאמבק בדרך ל-6:3, 4:6, 3:6. השלימה טורניר חלומי עם ניצחונות על שלוש מדורגות מהטופ 5. מונפיס מול ואוורינקה בגמר רוטרדם

הטניסאית הבלגית אליס מרטנס. רויטרס
התואר הגדול בקריירה. מרטנס/רויטרס

הפתעה בגמר טורניר דוחא: אליס מרטנס ניצחה את המדורגת ראשונה 6:3, 4:6, 3:6 וזכתה בטורניר היוקרתי (סך פרסים: 916 אלף דולר). הבלגית שהפתיעה לכל אורך הדרך והדיחה את המדורגת חמישית קיקי ברטנס ברבע הגמר ולאחר מכן את המדורגת שלישית אנג'ליק קרבר בחצי הגמר השלימה טורניר חלומי מבחינתה, כשחזרה מפיגור מערכה עם טניס מצוין בדרך להישג הגדול בקריירה. האלפ פספסה צ'אנס לזכות בטורניר בו זכתה לראשונה לפני חמש שנים.

גאל מונפיס טניסאי צרפתי. רויטרס
מונפיס מאושר/רויטרס

סטן ואוורינקה הצליח לעלות לגמר טורניר לראשונה מאז רולאן גארוס 2017, אז הובס על ידי רפאל נדאל. הערב השוויצרי עלה לגמר טורניר רוטרדם מסבב ה-500 ATP, הגמר ה-29 בקריירה שלו, עם 2:6, 6:4, 4:6 מול קיי נישיקורי בחצי הגמר. המדורג 68 בעולם גבר על השביעי בתום דרמה שארכה שעתיים ועוד 13 דקות וכשהוא מגיש 8 אייסים. ואוורינקה יפגוש בגמר יריב מוכר ו-ותיק מאוד בעצמו וזה יהיה גאל מונפיס שניצח 6:4, 3:6, 4:6 את דניל מדבדב הרוסי וקטע רצף של שמונה ניצחונות מבחינתו בסבב.

בטורניר בואנוס איירס מסבב ה-ATP 250 הצליח דייגו שוורצמן (19 בעולם) לחגוג מול הקהל הביתי והנלהב שלו. אלפי אוהדים מילאו כל חור במגרש המרכזי וראו את שוורצמן בן ה-26 חוזר מפיגור מערכה ל-6:2, 4:6, 6:7 (5) נגד האלוף המכהן והמדורג 1 בטורניר דומיניק תים האוסטרי (8). שוורצמן יפגוש במשחק על התואר את מרקו צ'קינאטו האיטלקי, שהפתיע בשנה שעברה את נובאק דג'וקוביץ' ברולאן גארוס והגיע עד לחצי הגמר לפני שהפסיד ללא אחר מאשר תים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
ואוורינקה חוגג עלייה ראשונה לגמר מאז רולאן גארוס 2017/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully