וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: דיאנה ויסמן ולב סקוריש אלופי הבלקן באולם

16.2.2019 / 17:29

האצנית שברה פעמיים את השיא הישראלי לנשים באולם בריצת 60 מ' וסקוריש עבר 5.40 מ' בתחרות הקפיצה במוט. תום יעקובוב ודימה קרויטור קבעו את תוצאת השנה

דיאנה ויסמן עם לב סקוריש. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
זהב כפול. דיאנה ויסמן עם לב סקוריש/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

דיאנה ויסמן זכתה היום (שבת) באליפות הבלקן באולם בריצת 60 מטר, ועשתה את זה בעזרת שני שיאים ישראליים חדשים. במוקדמות דורגה ויסמן ראשונה עם 7.36 שניות ושיפרה בשתי מאיות את ההישג הטוב ביותר במקצוע בו לא מוכר שיא רשמי (באצטדיון) ובחמש מאיות את השיא הישראלי לנשים באולם, אותו היא קבעה לפני כשלושה שבועות. בגמר ניצחה האצנית ממכבי הישגים ראשון לציון עם 7.34 שניות, שיפרה את שיאה בשתי מאיות נוספות וזכתה בתואר.

מדליית זהב נוספת הגיע מהקפיצה במוט. לב סקוריש ממכבי תל אביב עבר את הרף בגובה של 5.40 מטר וזכה בזהב. התוצאה הזו נמוכה בחמישה ס"מ בלבד משיאו האישי.

שני ישראלים קבעו את תוצאת השנה שלהם. תום יעקובוב ממכבי חיפה סיים את תחרות הקפיצה המשולשת עם תוצאה של 15.99 מטר ובמקום החמישי, ואילו דמיטרי קרויטור ממכבי תל אביב עבר 2.19 מטר בקפיצה לגובה ודורג במקום הרביעי.

במקום הרביעי סיימו גם עדן פינקלשטיין ממכבי תל אביב שקבעה 6.21 מטר בקפיצה לרוחק והקדימה במקום אחד בדירוג את חנה מיננקו ממכבי חיפה שסיימה עם 6.13 מטר. גל ארד ממכבי תל אביב דורג במקום השישי בריצת 60 מטר אחרי שקבע בגמר 6.86 שניות. דניאל פולסטר ממכבי חיפה קבעה 7.72 שניות במוקדמות ריצת ה-60 מטר ולא העפילה לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully