וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה: קאניוק צפוי לרדת לספסל, כחלון הפצוע ייעדר

מנזלה מתוכנן לפתוח לראשונה, גיא לוזון לשחקניו באסיפה: "שווים ניצחון במשחק הזה". זבידאת יפתח כמגן ימני אצל האורחת (א', 19:00, 5 פלוס)

מחזור 23הסתיים17/02/2019
מכבי פתח תקוה
  • דנינו (17)
4:1
  • (20) קניקובסקי
  • (27) בצ'יראי
  • (51) מאלדה
  • (90) בצ'יראי
מכבי נתניה
עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

מכבי פתח תקוה

אחרי שלושה משחקי ליגה ללא הפסד מאז חזרתו למועדון של גיא לוזון, מכבי פתח תקוה תפגוש מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 פלוס) את מכבי נתניה, איתה היא מתמודדת גם במסגרת רבע גמר גביע המדינה (0:1 לנתניה במשחק הראשון). המאמן לוזון אמר לשחקניו באסיפה המסכמת: "חייבים להמשיך את התהליך של השבועות האחרונים, אנחנו שווים ניצחון במשחק הזה". גידי קאניוק צפוי לרדת אל הספסל ומי שיתפוס את מקומו הוא האריסון מנזלה, שהגיע ביום האחרון של חלון ההעברות כמושאל מאנז'ה הצרפתית.

שחקן מכבי פתח תקוה, ארמנדו קופר. סוכנות ג'יני
ימשיך בכנף ימין. ארמנדו קופר/סוכנות ג'יני

מכבי נתניה

ויקי כחלון ייעדר מהמשחק מחר בשל מתיחה בשריר ומוחמד זבידאת יפתח במקומו בעמדת המגן הימני. במכבי נתניה עבדו השבוע על ניצול מצבים במטרה לקבל תפוקה משחקנים נוספים מלבד פאטוס בצ'יראי, שנמצא בכושר מצוין וכבש את כל שלושת השערים האחרונים של הקבוצה, כולל שער הניצחון המבריק ב-0:1 על מכבי פתח תקוה בגביע. יחד עם זה, בצוות המקצועי שבעי רצון מהתייצבות החלק האחורי ומהשיפור הדרמטי במשחק ההגנה, אחרי שהקבוצה ספגה רק שער אחד בשבעת משחקיה האחרונים.

עוד באותו נושא

בני יהודה ניצחה 2:4 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
מוחמד זבידאת שחקן מכבי נתניה לפני אופיר מזרחי שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ישמור על יציבות ההגנה? מוחמד זבידאת/קובי אליהו

טריוויה

* 112 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: 40:40 בניצחונות ועוד 32 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מאז חזרתו של גיא לוזון לקדנציה שלישית, מכבי פתח תקוה צברה שבע נקודות מתשע אפשריות. ההפסד היחיד היה בגביע מול מכבי נתניה (1:0 בחוץ).

* למרות השיפור, בבית אין למכבי פתח תקוה ניצחון אחד מאז ה-1:4 על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה. כבר 10 משחקים חלפו. הרצף הכי ארוך מאז אמצע עונת 2000/01.

* מכבי נתניה ספגה רק שער אחד בשבעת משחקיה האחרונים בליגה ובגביע, וגם הוא היה מהנקודה הלבנה (פנדל של בן שהר ב-1:1 בבאר שבע). סך הכול: 668 דקות בלי לקבל שער שדה.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1700

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully