וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתביעה: קפרניק ואריק ריד הגיעו להסכם מול ה-NFL

שני השחקנים, שטענו כי ראשי הקבוצות והליגה קשרו נגדם בשל מחאת ההמנון אותה הובילו, יקבלו סכום כסף שלא יפורסם לאחר שהגיעו לפשרה במסגרת התביעה שהגישו לפני למעלה משנה

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס כורע ברך בזמן ההמנון האמריקאי. AP
יש הסכם. קפרניק כורע/AP

קולין קפרניק ואריק ריד, שני השחקנים שתבעו את ה-NFL בטענה כי בעלי הקבוצות וראשי הליגה עשו יד אחת נגדם ומנעו מהם לשחק, הגיעו היום (שישי) להסדר פיצויים מול הליגה.

קפרניק, שבפברואר 2013 הוביל את סן פרנסיסקו עד לסופרבול, החל ב-2016 במחאה בזמן שירת ההמנון האמריקאי לפני משחקים. תחילה הוא ישב בזמן ההמנון ולאחר מכן עבר לכרוע ברך, כשהוא מסביר: "אני לא מתכוון לעמוד ולהיות גאה בדגל של מדינה שמדאכת שחורים ומיעוטים".

המהלך של קפרניק גרר אחריו תגובות סוערות, כאשר שלל שחקנים ובראשם חברו לקבוצה ריד הצטרפו אליו, בעוד אחרים וביניהם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תקפו את המחאה.

באוקטובר 2017 הגיש ריד תביעה נגד הליגה ובעונה שעברה, לאחר שהצטרף לקרוליינה, הוא התלונן על כך שעבר שבע בדיקות סמים ב-11 המשחקים הראשונים של השנה, כחלק מנקמה בו על התביעה. חודש לאחר מכן הגיש קפרניק תביעה משלו ומאז ניהלו הצדדים מגעים, עד שהגיעו להסכם היום. על פי ההודעה, הסכום אותו יקבלו לא יפורסם. אתמול אגב, דווח כי קפרניק דרש 20 מיליון דולר מליגת ה-AAF החדשה על מנת לשחק אצלה, דרישה שנדחתה.

כעת צפויות לעלות עמדות ושאלות רבות. מצד הליגה, האם ההסכם הוא הודאה בכך שהייתה קשר נגד שני השחקנים ובעיקר נגד קפרניק, שלא מצא קבוצה מאז עזב את הניינרס ב-2016 ומצד השחקנים, האם הם התפתו לקבל את הכסף ומה המשמעות של הסכם מול אלו נגדם הם מחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully