וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקי טאקה: דייגו סימאונה האריך חוזה, מארק האמשיק נפרד מנאפולי

אתלטיקו מדריד הודיעה כי המאמן חתם עד 2022, שיאן השערים וההופעות של נאפולי עבר רשמית לסין: "אוהב אתכם לנצח". מונאקו פיטרה את סגן הנשיא ואסילייב

עריכה: מתן חדד

ואדים ואסילייב פוטר היום (חמישי) מתפקידו כסגן נשיא מונאקו. ההחלטה שייכת לבעלים דמיטרי ריבולובלב, שהטיל על סגנו את האחריות לחצי העונה הכושלת ולהפסדים הכלכליים של המועדון בתקופה הזו. ואסילייב מונה לתפקיד באוגוסט 2013 והיה האיש החזק בקבוצה מהנסיכות, האחראי על ההעברות ומי שמינה מאמנים. הוא שיתף פעולה באופן נהדר עם לאונרדו ז'ארדים, בציוות שהביא למונאקו את האליפות ב-2016/17 ואת ההגעה לחצי גמר ליגת האלופות באותה עונה, עד שפיטר אותו בעקבות פתיחת העונה הרעה לטובת תיירי הנרי שכשל גם הוא. מי שהחזיר את ז'ארדים לתפקיד היה הבוס ריבולובלב, שהתייחס לעניין בהודעה הרשמית שפורסמה בשמו.

"במהלך שש השנים בהן עבד ואסילייב במונאקו, עברנו יחד דרך ארוכה", אמר הבעלים. "היו לנו הצלחות רבות: הקבוצה שלנו הייתה בין שלוש הראשונות בליג 1 חמש פעמים, זכתה באליפות לראשונה אחרי 17 שנה והגיעה לחצי גמר ליגת האלופות. אבל בשנה האחרונה נעשו טעויות קשות שגרמו לתוצאות הכי גרועות של המועדון זה שבע שנים. לאחרונה התחלתי להיות מעורב יות בניהול ופתרון בעיות המועדון. קיבלתי כמה החלטות קשות ואני אישית רציתי להתנצל בפני לאונרדו ז'ארדים על הטעות שנעשתה באוקטובר. ביקשתי ממנו לחזור למועדון ולהוביל את הקבוצה, ואישרתי את כל ההצעות שלו בנוגע להחתמת שחקנים חדשים בחלון ההעברות של ינואר.

"זה הזמן לשינוי, והשינוי משפיע גם על הבכירים. אז קיבלתי החלטה קשה מאוד עבורי, והיא שחרורו של ואדים ואסילייב מתפקידו כסגן הנשיא והמנכ"ל של המועדון. אני אסיר תודה על העבודה שעשה כאן ומאחל לו הצלחה רבה בעתיד. אציג מועמד חדש לתפקיד בישיבת הדירקטוריון ב-22 בפברואר. זו לא הפעם הראשונה שמונאקו עוברת תקופת משבר. לפני שבע שנים, קיבלנו את המועדון במצב עדין וידענו לצאת ממנו לעבר ההצלחות. אני משוכנע שגם הפעם השינויים הללו יאפשרו לנו להגשים את כל המטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully