וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אם לא נגיע לפלייאוף העליון זאת תהיה אכזבה עצומה"

14.2.2019 / 11:41

מאמנה של הפועל חיפה התייחס לשאיפות הקבוצה אחרי המעידה מול מ.ס אשדוד: "אי אפשר לבטל שלושה חודשים של כדורגל נהדר, כשהגעתי דיברו איתי על הישארות אבל לשמחתי היוצרות התהפכו"

אתר ההתאחדות

הפועל חיפה מתכוננת לקראת משחק הליגה בשבת הקרובה (18:15) מול בני יהודה, משחק המוגדר במועדון כ-"בעל חשיבות עליונה" נגד יריבה ישירה על המקום בפלייאוף העליון. לליגה הסדירה נותרו עוד ארבעה מחזורים וכל משחק נחשב מבחינת הקבוצות לקריטי.

מימר סיפר על תחושותיו אחרי ההפסד למ.ס אשדוד במחזור האחרון: "זה היה מאוד מאכזב. נקטע לנו רצף המשחקים ללא הפסד (11) אבל אי אפשר לבטל שלושה חודשים של כדורגל נהדר. אנחנו צריכים לדעת להביא את מירב הנקודות במשחקים שנותרו עד לתחילת הפלייאוף כדי להבטיח את מקומנו שם ונשתדל לעשות זאת". על יריבתו אמר: "בני יהודה קבוצה מצוינת ויש לכבד אותם על מה שהם עושים עד כה. הם קבוצה מאוד מאורגנת שנמצאת בצמרת הטבלה במהלך רוב העונה ומצפה לנו משחק לא קל מולם".

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
"ורמוט? תמיד אקבל ביקורות". שרון מימר/שלומי גבאי

המאמן דיבר גם על התחרות הגדולה על ההרכב בקבוצתו: "שחקנים נלחמים על המקום. לא אשנה את הדרך שלי, מי שראוי יהיה על המגרש. מי שנותן את הכל על המגרש, יהיה על המגרש". על הספסול הממושך של שחקן הבית גל אראל אמר: "כל המצב הזו, שמבדילים את גל משאר השחקנים, לא תורם לא לו ולא לקבוצה. הרעש הגדול מבלבל אנשים. אראל נלחם כמו כולם וכאשר מגיע לו הוא משחק".
מימר התייחס גם למצבו של גילי ורמוט: "ורמוט? תמיד אקבל ביקורות, במיוחד אחרי תוצאות לא טובות. אני מקבל את ההחלטות, רוב ההחלטות עזרו לנו הצליח. אין פה בדיעבד. לא משנה מה השם של השחקן, עושים מה שטוב לקבוצה".

על חזרתו של ניסו קפילוטו לכשירות הוסיף: "לכולם ברור שיש לו חלק משמעותי במערך ההגנתי. הוא חזר ורק שידרג אותנו. במנהיגות ועוד. אני שמח שהוא חזר, שיהיה בריא ויסיים את העונה כמו שצריך. הוא בורג חשוב במערכת".

האדומים מחיפה נמצאים במקום השישי בטבלה כשבמאזנם 30 נקודות. בני יהודה מנגד מגיעה מהמקום השני כשבאמתחתה 34 נקודות ומצבה מעט יותר טוב מאשר קבוצתו של יואב כץ.

עוד באותו נושא

בשל הנהמות לקונטה ופלומן: בני יהודה נענשה במשחק אחד ללא קהל ביתי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully