וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הנהמות לקונטה ופלומן: בני יהודה נענשה במשחק אחד ללא קהל ביתי

תרצה את עונשה במשחק הליגה הקרוב מול הפועל חיפה. המועדון שנקנס ב-5,000 שקל הבהיר: "נתמוך בכל דרך להוקיע את הגזענות מהמגרשים"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בני יהודה נענשה הערב (רביעי) במשחק אחד ללא קהל ביתי, בשל הנהמות של אוהדיה אל עבר שחקני בית"ר ירושלים אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן לפני שבוע וחצי. הכתומים התבשרו בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל כי העונה יחול במשחק הליגה הקרוב, מול הפועל חיפה, ביום שבת ב-18:15 באצטדיון המושבה. כמו כן, ספגה הקבוצה קנס של 5,000 שקל.

"בהזדמנות זאת נאמר שוב: קומץ קטן של אוהדים גזעניים פוגע בשמו הטוב של קהל שלם", נמסר מבני יהודה. "המועדון יתמוך בכל דרך שמטרתה להוקיע אחת ולתמיד את הגזענות מהמגרשים".

על פי דוח השיפוט של יגאל פריד, "בדקה ה-37 החלו מאות (להערכתי 200) אוהדי בני יהודה ביציע המערבי לנהום בכל נגיעה של שני שחקני בית"ר ירושלים כהי עור - פלומן וקונטה. מיד עם הישמע הנהמות עשיתי דרכי לעבר השופט הרביעי שלומי בן אברהם. הנהמות חזרו על עצמן פעמיים נוספות עד לשריקה למחצית, ובתיאום עם צוות השיפוט התקבלה החלטה לא לעצור את המשחק בשל הסמיכות למחצית. מיד עם השריקה למחצית ביקשתי מכרוז בני יהודה לנצל את השקט היחסי ולבצע את ההכרזה הראשונה.

"ירדתי לחדר השופטים ויחד עמם הגענו לכלל החלטה כי אם הדבר יישנה, לא יהיה מנוס מביצוע ההכרזה השנייה, שמשמעותה עצירת המשחק לחמש דקות. כמו כן עדכנתי בנושא את ראשי בית"ר ירושלים ובני יהודה, כולל ברק אברמוב, שהבהיר כי אם צוות השיפוט ואני נחליט כי אין טעם בחידוש המשחק, הדבר מקובל עליו. הסברתי שאנחנו עדיין לא במצב הזה. טרם פתיחת המחצית השנייה ביקשתי מכרוז בני יהודה לבצע פעם נוספת את נוהל ההכרזה הראשונה, והדבר נעשה. המחצית השנייה עברה ללא אף קריאה או נהמה גזענית".

* דובר מכבי חיפה דודו בזק נקנס ב-1,000 שקל ובהרחקה משני משחקים בגין העלבת שופט.

אוהדי בני יהודה מוחים נגד ברק אברמוב. שלומי גבאי
המחאה עזרה?/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully