וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט רגועה על אף התבוסה: "מישהו יצטרך להיות בר מזל כדי לעצור אותנו"

האלופה נינוחה, אמביד כמעט חיסל שחקנית הוליוודית, וויד משווה את דונצ'יץ' ללברון, וגם: עשרת השחקנים שירוויחו הכי הרבה ב-2019

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט שבה להיראות מאיימת בשבועות האחרונים, אולם הלילה הובסה 129:107 בידי פורטלנד, במשחק חם בו ספג קליי תומפסון עבירה טכנית, דריימונד גרין חטף עבירה בלתי ספורטיבית, מה שגרם לסטיב קר להשתולל על השופטים ולקבל הרחקה. "זה היה מדהים", התמוגג גרין, שיודע דבר או שניים על השתוללויות, "סטיב היה נהדר, מאוד נהניתי מזה". קר טען בסיום: "חשבתי שהעבירה של דריימונד היתה פשוט עוד עבירה חזקה. כנראה שטעיתי. נחכה להסברים מהליגה".

לאחר התקרית הזו הריצה של הבלייזרס נמשכה, בדרך לרבע אחרון מוחץ של 12:35. אף על פי כן, גולדן סטייט יוצאת לפגרת האולסטאר מהמקום הראשון במערב וקר מרוצה - גם מהיכולת וגם מהחופש: "אני מרוצה מאוד מאיפה שאנחנו נמצאים כעת. כולם יקבלו הזדמנות לנוח קצת ואז לחזור לשלבי ההכרעה".

גם גרין לא באמת מודאג מהתבוסה: "הכימיה שלנו מצוינת וזה חשוב. יש לנו הרבה כישרון, נצטרך לסדר כמה דברים אחרי הפגרה, אבל אנחנו במקום מצוין כרגע. עברו כמה דברים העונה, וזה מבאס בשביל יתר הקבוצות. כמו שאמרתי לפני כמה חודשים - אף אחד בקבוצה הזאת לא הולך לעצור את הריצה הזאת. מישהו אחר יצטרך להיות בר מזל מספיק כדי לעשות את זה, והמזל עלול לאזול".

אצל המנצחת היו מרוצים, כמובן. "זה חשוב מאוד כשאתה מתאושש נגד הקבוצה הכי טובה בליגה", אמר דמיאן לילארד. "זה אומר הרבה על הקבוצה שלנו, הצמיחה שלנו". הבלייזרס צירפו את אנס קאנטר ששוחרר מניו יורק, מה ששימח את מקבל ההחלטות ניל אולשיי: "הוא שחקן פלייאוף מוכח שמתאים לנו באופן מושלם לשיטה".

מאמן גולדן סטייט ווריירס סטיב קר עם קווין דוראנט. AP
לא כעס ככה כבר הרבה זמן. דוראנט מנסה להרגיע את קר/AP

עוד ברחבי הליגה

שחקן נוסף שהפסיד הלילה הוא ג'יימס הארדן, שנכנע עם יוסטון 121:11 למינסוטה. עם זאת, רצף המשחקים עם 30 נקודות לפחות התארך לו ל-31 - השני באורכו בכל הזמנים, ביחד עם ווילט צ'מברליין. "הפסדנו", אמר ה-MVP כשנשאל על 42 הנקודות שלו, ולא הוסיף מעבר לכך. הרוקטס במאזן 6:16 כשהארדן קולע 40 נקודות או יותר, ו-10:21 במהלך הרצף שלנו.

עוד באותו נושא

פורטלנד הביסה את גולדן סטייט 107:129, ניצחונות לגדולות במזרח

לכתבה המלאה

הרגע המעניין ביותר מהניצחון של פילדלפיה על ניו יורק הגיע ברבע השלישי, כשג'ואל אמביד זינק לכדור אבוד וכמעט רמס את השחקנית רג'ינה קינג ("ג'רי מגווייר", "הנותרים", "פשע אמריקאי"). הסנטר זינק מעליה ונחת על הסטטיסטיקאי, לצד השדר מייק ברין. "זה טוב שהצלתי את חייה", אמר אמביד, "אבל הייתי צריך ליפול על מישהו אחר. סליחה". קינג צייצה: "יוווו, תודה לאל ולג'ואל אמביד על האיכויות האתלטיות שלו. האסון נמנע".

שחקן פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד. רויטרס
תודה לאל שהוא אתלט כל כך גדול. אמביד מזנק מעל רג'ינה קינג/רויטרס

דווין וויד ודירק נוביצקי התחבקו והחליפו גופיות לאחר ניצחון מיאמי בדאלאס. מערכת היחסים של השניים היתה קרירה מאז האליפות של ההיט בסדרת הגמר של 2006, אך כעת יש להם רק מחמאות אחד לשני. "תודה על כל מה שעשית עבור הקריירה שלי", אמר פלאש לגרמני, ולתקשורת סיפר: "אחת מהחלפת הגופיות הטובות ביותר שלי. יש לי המון כבוד עבורו, אני פשוט שמח שהוא לא סירב". נוביצקי הגיב: "היו דברים ששנינו אמרנו לאורך השנים, אבל אנחנו באותה סירה. הוא שחקן גדול, אחד הגארדים הגדולים בכל הזמנים".

וויד אף שיבח את ילד הפלא לוקה דונצ'יץ' ואמר: "הצורה בה הוא מצליח למצוא קלעים בפינות מזכירה את לברון ג'יימס. אין הרבה שחקנים שמסוגלים לעשות את זה ככה, והוא מדהים בזה". הסלובני סיים את הפסד המאבס להיט עם 18 נקודות, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי עם שחקן מיאמי היט דווין וויד. רויטרס
שולם שולם לעולם, ברוגז ברוגז אף פעם. וויד ונוביצקי/רויטרס

ראסל ווסטברוק נשאל על הביקורות שהושמעו נגדו - גם העונה וגם לאורך השנים האחרונות והגיב במונולוג ארוך: "בורכתי ביכולת לא לשים זין, לא משנה מה קורה. בכל פעם ממציאים משהו אחר בקשר אלי, וזה בסדר. למדתי שאם לא מדברים עלי, כנראה שאני עושה משהו לא בסדר". על חברו פול ג'ורג' שנמצא בכושר שיא אמר: "הוא הפייבוריט לתואר ה-MVP העונה. הוא כל כך יציב, לעשות מה שהוא עושה משחק אחרי משחק זה לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully