וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם בעננים, פוצ'טינו: "אני גאה, השחקנים שלי גיבורים"

מאמן התרנגולים התמוגג אחרי ה-0:3 על דורטמונד: "צריך להלל את שחקני". ג'יידון סאנצ'ו: "עדיין מאמנים שאפשר לעבור בגומלין"

עריכה: מתן חדד

טוטנהאם הביסה אמש (רביעי) 0:3 את בורוסיה דורטמונד במשחק הראשון בשמינית גמר הגביע. יונג מין סון (47), יאן ורטונגן (83) ופרננדו יורנטה (86) כבשו לזכות התרנגולים וסידרו להם מקדמה שכמעט מבטיחה להם את המקום ברבע גמר ליגת האלופות.

עוד בנושא:

טוטנהאם הביסה 0:3 את בורוסיה דורטמונד וקרובה מאוד לרבע הגמר

יאן ורטונגן שחקן טוטנהאם. רויטרס
כבש ובישל. ורטונגן/רויטרס

המספרים

* טוטנהאם היא האנגלית הראשונה שמנצחת יריבה גרמנית בנוקאאוט של ליגת האלופות מאז שמנצ'סטר יונייטד ניצחה את שאלקה בחצי גמר 2010/11.

* דורטמונד ספגה שלושה שערים במחצית אחת בליגת האלופות בפעם הראשונה.

* דורטמונד ספגה שלושה שערים במשחק שלישי ברציפות, פעם ראשונה שזה קורה לה מאז ינואר/פברואר 2010 תחת יורגן קלופ.

* ג'יידון סאנצ'ו הפך לאנגלי השביעי שפוגש יריבה אנגלית בליגת האלופות כשהוא בקבוצה לא אנגלית. קדמו לו ריס נלסון, אשלי קול, דייויד בקהאם, ג'ונתן וודגייט, אואן הארגריבס וסטיב מקמנמאן.

* יונג מין סון כבש 9 שערים ב-11 משחקים בקריירה מול בורוסיה דורטמונד.

* דורטמונד השוותה את ההפסד הכי גדול שלה בליגת האלופות אחרי שהפסידה בעבר ארבע פעמים בהפרש של שלושה שערים, בכל המקרים זה היה 3:0: נגד יובנטוס ב-2015, ריאל מדריד ב-2014, מארסיי ב-2011 ורוזנבורג ב-1999.

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: טוטנהאם הביסה 0:3 את בורוסיה דורטמונד

לכתבה המלאה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
"שמח שיצא לי לשחק בבית מול הקהל". סאנצ'ו/רויטרס

מאמן התרנגולים מאוריסיו פוצ'טינו התמוגג: "אני כל כך גאה, השחקנים שלי גיבורים. זה ניצחון ענק ומגיע להם כל הקרדיט, זה פנטסטי. צריך להלל אותם. סון היה פנטסטי, הוא נותן לנו המון דברים טובים, כל הזמן מחייך, כל הזמן משתפר".

יונג מין סון פרגן אחרי המשחק למי שבישל לו את השער שכבש: "יאן ורטונגן מדהים מבחינה טכנית ויכול לשחק בכל עמדה. אני מאוד בשבילו, זה מגיע לו. הוא בישל שער וכבש שער. העיתוי בשער הראשון היה חשוב מאוד, ההגבהה הייתה מדהימה, לא הייתי צריך לעשות כלום, רק לנגוע בכדור. זה עדיין לא גמור. אני צריכים להיות מרוכזים מאוד גם במשחק השני. הארי קיין ודלה עלי חשובים לנו מאוד, אבל יש לנו הרבה שחקנים שיכולים להיכנס לנעליים שלהם ולעשות עבודה טובה. הראינו את זה, פרננדו יורנטה נכנס מצוין וכבש שער חשוב מאוד".

יאן ורטונגן עצמו אמר: "הם נראו חזקים מאוד ושיחקו טוב יותר במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הצלחנו להפוך הכול. הם ירדו ברמה אחרי השער המוקדם שכבשנו במחצית השנייה ואנחנו קיבלנו ביטחון ללכת קדימה. זה היה השער הראשון שלי מאז המשחק הראשון של העונה הזו ואז הייתי צריך לחכות לטכנולוגיית קו השער אז אני שמח שהפעם יכולתי לחגוג בזמן כמו שצריך. זה היה לילה מיוחד מאוד בוומבלי. הצלחנו לשלוט בהם במחצית השנייה והם לא סיכנו אותנו. המשחק השתנה לחלוטין".

שחקן דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו אמר אחרי המשחק: "אין לי מילים לתאר את המחצית השנייה. ניסינו כמיטב יכולתנו, אבל הם כבשו והיו טובים יותר. במחצית הראשונה שיחקנו טוב מאוד, איבדנו ריכוז במחצית השנייה. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים כל המשחק. יאן ורטונגן שחקן טוב, אבל אנחנו צריכים להתמודד איתו טוב יותר במשחק הבא. אני שמח שאני באנגליה ומשחק לעיני המשפחה שלי. אני שמח שאני בבית ונתתי לקהל להכיר אותי. אנחנו עדיין מאמינים שאנחנו יכולים לחזור ולעבור אותם".

מאמן דורטמונד לוסיאן פאבר הוסיף: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל השער אחרי דקה במחצית השנייה היה מתנה. לאחר מכן שיחקנו בצורה נמהרת מדי ולא הצלחנו להגיע למצבים".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
מלא גאווה. פוצ'טינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully