וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו פלאקו עובר בטרייד לדנבר

הקוורטרבק, שאיבד את מקומו בבולטימור באמצע העונה החולפת ללמאר ג'קסון, יישלח לברונקוס. פלאקו הוביל את הרייבנס לאליפות ב-2013

ג'ו פלאקו שחקן בולטימור רייבנס. AP
ביי ביי. פלאקו/AP

ג'ו פלאקו עובר לדנבר ברונקוס. הקוורטרבק, ששיחק ב-11 השנים שלו בליגה עד כה במדי בולטימור, יישלח בטרייד לקבוצה מהמייל היי סיטי ברגע שהעונה החדשה ב-NFL תצא לדרך, ב-13 במרץ. שתי הקבוצות כבר סגרו את פרטי העסקה, עליה דיווח אדם שפטר מ-ESPN, אל עד שהעונה החדשה תצא לדרך הן מנועות מלפרסם את הפרטים או לדבר על הנושא.

פלאקו נבחר במקום ה-18 בדראפט 2008 על ידי הרייבנס, שם מיד הפך לקוורטרבק הפותח ויצר שותפות מוצלחת עם המאמן ג'ון הארבו, שהחל גם הוא את דרכו במועדון. מתוך עשר עונותיו הראשונות בליגה החמיץ פלאקו משחקים רק בעונה אחת ורגע השיא שלו ושל הרייבנס היה כמובן הזכייה בסופרבול בפברואר 2013, אחרי מסע פלייאוף סנסציוני שלו וניצחון דרמטי על סן פרנסיסקו.

את העונה החולפת החל פלאקו עדיין כפותח של העורבים, אך לאחר שנפצע במחזור התשיעי, הוא הוחלף ברוקי המרתק למאר ג'קסון, שסיים את העונה עם מאזן 1:6, הוביל את בולטימור במפתיע לפלייאוף ושמר על תפקידו גם לאחר שפלאקו החלים מפציעתו. הברונקוס העניקו לפני שנה לקייס קינום חוזה גדול, אך הוא היה רחוק מלהרשים והמאמן החדש, ויק פאנג'יו, יקבל כעת את פלאקו לסגל שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו פלאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully