וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד תקף את השופטים והודה: "אני אידיוט, ההפסד עליי"

סנטר פילדלפיה זעם ההחלטה לא לשרוק להורפורד עבירה נגדו ("השופטים מחורבנים"), מופע אימים לאנתוני דייויס: "הסרחנו את הפרקט"

עריכת וידאו: מתן חדד

פילדלפיה הפסידה הלילה (בין שני לשלישי) לבוסטון יריבתה הגדולה במזרח בפעם השלישית העונה, 112:109. הסלטיקס עלו למאזן של 2:10 נגד פילדלפיה מאז תחילת העונה שעברה, אחרי שהיא ניצחה 1:4 בחצי גמר המזרח בשנה שעברה ובהתחשב בעובדה שהשתיים עשויות להיפגש שוב בפלייאוף, זה בהחלט נתון מדאיג עבור ברט בראון והשחקנים שלו.

מי שמאוד לא אהב את ההפסד ובעיקר את השיפוט במשחק הזה היה הסנטר הקמרוני של פילדלפיה ג'ואל אמביד. רגע לפני שסיים את מסיבת העיתונאים, אמביד ירה לעבר השופטים כשאמר: "השופטים היו פשוט מחורבנים". אמביד, שסיים את המשחק הזה עם 23 נקודות, נשאל האם הוא התקשה מול השמירה של אל הורפורד וענה: "הוא לא עשה שום דבר נגדי. לא שיחקתי טוב וזה עליי".

ג'ואל אמביד פילדלפיה. רויטרס
לא משחק שירצה לזכור. ג'ואל אמביד/רויטרס

למרות זאת, המספרים מראים אחרת. בשמונה משחקים מול בוסטון, כולל בפלייאוף בשנה שעברה, אמביד קולע באחוזים רעים וגם הלילה הוא קלע רק 5 זריקות מתוך 16 שלקח (31 אחוז). נגד כל קבוצה אחרת אמביד קולע ב-52 אחוז. אמביד גם התקשה לחדור לסל וזרק שמונה פעמים מבחוץ.

גורדון הייוורד חברו של הורפורד לבוסטון, חשב אחרת לגמרי מאמביד: "אל הוא מגן חכם. הוא הצליח לסגור את אמביד ומנע ממנו לחדור. אמביד הוא מפלצת, כך שההגנה של הורפורד מולו ממש מרשימה. ראינו אותו עושה זאת כבר בעבר".

הזעם של אמביד על השופטים נובע מהמהלך הקריטי של המשחק כאשר בפיגור 2 נקודות כשנותרו 40 שניות, אמביד קיבל כדור על הורפורד. הוא ניסה לזרוק ויצר מגע עם סנטר בוסטון, אבל לא קיבל שריקה לעבירה וסמארט קלע בצד השני. אם לא די בכך, אז כשנותרו 2.4 שניות לסיום אמביד לקח ריבאונד התקפה אחרי החטאה של האריס ובמקום להוציא את הכדור לשלשה בפיגור של 3 נקודות, הוא קלע סל של 2 וטייטום הבטיח את הניצחון מהקו.

"אני אידיוט", אמר אמביד על המהלך האחרון, "הייתי צריך להוציא את הכדור החוצה או לזרוק מבחוץ בעצמי. לא חשבתי על הסיטואציה. חשבתי שיש לנו עוד פסק זמן ואחרי שזרקתי אמרת לעצמי שאני טיפש. אבל כמו שאמרתי זה עליי, אני צריך לעשות עבודה טובה יותר".

עוד באותו נושא

פילדלפיה הפסידה לבוסטון, הווריירס ניצחו, לברון במאזן שלילי

לכתבה המלאה
אנתוני דייויס ניו אורלינס. AP
לא יכול לחכות כבר שתסתיים העונה. אנתוני דייויס/AP

מי שעוד לא ירצה לזכור את המשחק הזה וגם את העונה הזו הוא אנתוני דייויס. סנטר ניו אורלינס, שכבר הודיע שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, רשם את משחקו הגרוע ביותר העונה עם 3 נקודות כשהוא קולע 1 מ-9 מהשדה במשחק שבו קבוצתו הובסה בביתה 118:88 מול אורלנדו. דייויס לא משחק בשיא המוטיבציה ואפשר להבין אותו, אבל בראיון אחרי המשחק הוא סוג של תקף גם את החברים שלו לקבוצה. "הסרחנו את הפרקט, אף אחד לא באמת רצה לשחק, ככה זה לפחות נראה".

על המשחק החלש שלו, הוא אמר: "החטאתי הרבה זריקות קלות שאני בדרך כלל קולע אבל הם (אורלנדו) נראו יותר נחושים והראו את זה במשחק שלהם". שלוש הנקודות שקלע דייויס היו הכי מעט שלו בקריירה במשחקים שבהם הוא שיחק לפחות 21 דקות. ניו אורלינס השוקעת הפסידה בשישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים והיא כבר בפיגור של שישה משחקים מהמקום השמיני במערב כך שהסיכוי שלה להגיע לפלייאוף הוא אפסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully