וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון הגיש בקשת טרייד רשמית לפיטסבורג

התופס, שהחרים את השבוע האחרון והמשחק האחרון של העונה אחרי עימות עם אנשי הסטילרס, דורש לעזוב והקבוצה צפויה להעביר אותו בקרוב ולהימנע מתשלום הבונוס שמגיע לו. דמריוס תומאס נחתך מיוסטון

זה היה באוויר תקופה ארוכה והיום (שלישי) הפך לרשמי: אנטוניו בראון, התופס הכוכב של פיטסבורג סטילרס, הגיש בקשה למועדון לעזוב בטרייד, כך דיווח אדם שפטר מ-ESPN. בקשת הטרייד הגיעה מיד לאחר שבראון צייץ: "תודה לאומת הסטילרס על תשע שנים גדולות. הגיע הזמן לעבור הלאה ולהתקדם" ולמעשה נפרד מהקבוצה.

בראון הסתכסך עם אנשי פיטסבורג, ויש גם האומרים עם הקוורטרבק בן רות'לסברגר, במהלך העונה החולפת ולא הגיע כלל לאימוני הקבוצה בשבוע האחרון של העונה הסדירה ולמשחק סיום העונה מול סינסינטי. הסטילרס החמיצו את הפלייאוף בצורה מביכה משהו, לאחר שבאמצע העונה עוד סומנו על ידי רבים כמועמדים לאליפות. בעונה הקרובה, כך נראה, הם יצטרכו להסתדר לא רק ללא בראון אלא גם ללא הרץ ליביון בל, שהחרים את כל העונה החולפת.

פיטסבורג, אם תענה כצפוי לדרישת הטרייד של השחקן בן ה-30, צפוי לעשות זאת לפני ה-17 במרץ, אז הוא אמור לקבל 2.5 מיליון דולר בונוס במידה שעדיין ייכלל בסגל. אם אכן יועבר בטרייד, הסטילרס יחסכו 21.12 מיליון דולר בתקרת השכר.

פיטסבורג בחרה את בראון רק בסיבוב השישי של דראפט 2010, במקום ה-195, אך לאורך השנים הוא הפך לאחד מכלי הנשק המרכזיים של הקבוצה. בתשע עונותיו רשם 837 תפיסות ל-11,207 יארד ו-74 טאצ'דאונים. בעונת הרוקי שלו הגיע עם פיטסבורג לסופרבול והפסיד לגרין ביי. הוא נבחר שבע פעמים לפרובול וארבע לקבוצת האול פרו הראשונה.

*** יוסטון החליטה לוותר על התופס דמריוס תומאס. השחקן בן ה-31 גמר את העונה בדצמבר עם קרע באכילס. הוא הגיע ליוסטון באמצע העונה בטרייד מדנבר, שם שיחק שמונה וחצי עונות. עם הטקסאנס, הספיק לרשום 23 תפיסות ושני טאצ'דאונים בשבע הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully