וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי ששון הוצא מסגל הזהב, אורן סמדג'ה: "זה משפיל"

12.2.2019 / 22:25

המלגה שקיבל הג'ודוקא ירדה מ-8,500 ל-6,000 שקל, פונטי ישלים את ההפרש. המאמן זעם: "החלטות שמחסלות את הספורט בישראל"

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי העביר הערב (שלישי) החלטה בהנהלת האיגוד, לפיה אורי ששון יקבל בכל חודש מלגה בסך של 2,500 שקל שתשלים את הפער שייוצר כעת לג'ודוקא בעקבות הורדתו מסגל הזהב של היחידה לספורט הישגי והוועד האולימפי. מדליסט הארד מריו קיבל הודעה לפיה המלגה בסך של 8,500 שקל שהוא קיבל עקב היותו חבר סגל הזהב האולימפי, תורד ל-6,000 שקל בחודש מאחר שבשנתיים האחרונות הוא לא זכה במדליה כלשהי באליפות עולם או אליפות אירופה. פונטי זעם כששמע על ההחלטה ואמר: "אני לא מבין את ההחלטה הזו. למה לפגוע במדליסט אולימפי שהביא כבוד למדינת ישראל? זו החלטה שגויה אבל אנחנו נדע לתת לאורי את ההפרש כדי לסייע לו כלכלית".

מן היחידה לספורט הישגי נמסר בתגובה: "ההשתייכות לסגלים השונים של היחידה לספורט הישגי נקבעת על פי קריטריונים מקצועיים ברורים וידועים מראש. לסגל הזהב משתייכים ספורטאים שזכו במדליות (זהב, כסף וארד) באליפויות עולם/משחקים אולימפיים או מי שזכו במדליית זהב באליפות אירופה והיא שמורה לשנתיים לעומת כל הסגלים האחרים בהם מדובר בשנה אחת בלבד. נזכיר שאורי ששון קיבל תמיכה כספית מלאה ואת כל המעטפת הבריאותית המלאה גם בתקופה בה היה פצוע ולא התחרה".

"נכון לעכשיו, סיים ששון שנתיים במסגרת סגל הזהב, במהלכן לא קבע הישג ספורטיבי המשאיר אותו בסגל זה והוא נמצא עתה בסגל הכסף השני באיכותו. נציין, כי מנהל הספורט של משרד התרבות והספורט שותף להחלטות אלו ולמימון התמיכה לספורטאים בסגלים השונים של היחידה לספורט הישגי".

גם אורן סמדג'ה לא אהב את ההחלטה, בלשון המעטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully