וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA בודקים: האם הלייקרס פנו לבן סימונס בניגוד לחוקי הליגה?

אלטון ברנד ה-GM של הסיקסרס חשף: "לפני חודש רוב פלינקה ביקש אישור להיפגש איתו". דובר הליגה: "בודקים אם היה מגע בין הצדדים, שהפר את חוקי ה-NBA"

עריכת וידאו: מתן חדד

הלייקרס לא הצליחו במאמציהם להשיג טרייד על אנתוני דייויס לפני סגירת החלון ב-NBA, אבל כעת מסתבר שייתכן שהיא פנתה לכוכבה של פילדלפיה בן סימונס באופן שאולי הפר את חוקי הליגה. אלטון ברנד ה-GM של הסיקסרס חשף בראיון מקומי וטען: "רוב פלינקה התקשר אליי ואמר לי 'אנחנו שומעים שבן רוצה לדבר אנשי היכל התהילה ומג'יק ברשימה. אנחנו מבקשים אישור להיפגש איתו'. זה היה לפני חודש ואני סירבתי".

ברנד הגיב לתגובה של מג'יק ג'ונסון עצמו שאמר: "הוא (סימונס) פנה אליי, לא באופן ישיר, אלא למועדון ובירר אם אנחנו נוכל להיות ביחד בקיץ. אמרתי לו שהוא צריך לברר את זה מול הליגה ואם כולם יאשרו, כולל פילדלפיה, אעשה את זה. אם לא, אז לא נוכל להיות ביחד".

בן סימונס פילדלפיה סיקסרס מול לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
יספיקו לשתף פעולה? בן סימונס מעל לברון ג'יימס/AP

ב-2017 הלייקרס נקנסו בסכום של חצי מיליון דולר בעקבות הפרה של חוקי הליגה, אחרי שרובי פלינקה ה-GM יצר קשר עם סוכנו של פול ג'ורג' לאחר שהקבוצה כבר קיבלה אזהרה. כעת, מייק באס דובר הליגה אמר ל-ESPN: "הנהלת הליגה בודקת האם אכן היה קשר בין בן סימונס ללייקרס שמפר את החוקים של הליגה".

ברנד מצידו, לא מוכן לשמוע כמובן על עזיבה של כוכב העתיד של הקבוצה, והכריז: "אנחנו מדברים על זה יותר, סוף סיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully