וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון ניצחה 19:26 את קרית אונו במשחק הראשון מאז מותו של בושקוביץ'

שבוע אחרי התאבדותו של השחקן הסרבי, קיימו שתי הקבוצות דקת דומייה לזכרו שאחריה הצליחה הקבוצה של עידן מימון להשיג ניצחון חוץ

טקס לזכרו של נובאק בושקוביץ'. גבי אלאלוף, אתר רשמי
דקה דומייה לזכרו של בושקוביץ'/אתר רשמי, גבי אלאלוף

הפועל ראשון לציון קיימה הערב (שני) משחק ראשון מאז ההתאבדות של שחקנה נובאק בושקוביץ'. ראשון ניצחה 19:26 (8:11) את הפועל קרית אונו במסגרת המחזור ה-16 בליגה. יובל גררה הצטיין עם 7 שערים. איתי סורקיס, עידו פלח ועוד חממי 3 כ"א. השוער פדזה דיאנוביץ בלט. באונו - ניחוש לואניציץ היה הכובש המוביל עם 4.

היום צוין שבוע למותו של בושקוביץ'. מאז שהסרבי כבש את שער הניצחון מול מכבי קרית מוצקין שלושה ימים קודם לכן - השחקנים של עידן מימון לא שיחקו, וגם התקשו לשוב לשגרת האימונים. כאמור הערב, הקבוצות כיבדו לפני תחילת המשחק את הסרבי, כפי שאמש עשתה מכבי תל אביב, שאף היא שיחקה לראשונה מאז מותו.

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל פתח תקוה במפגש הפסגה בליגה הלאומית 26:28, ובטקס שנערך בתיכונט השתתפו גם שחקני הקבוצה לשעבר - דן טפר, עידו טוראל, חן פומרנץ, טל בלכר, עומר דבדה ואלדר שיקלושי, ששיחקו והיו שותפים לזכיות באליפויות ובגביע עם בושקוביץ', לצידם של יו"ר המועדון איל פרוילינגר ומנהל הקבוצה בעבר, בני מרקו, שהיו אלו שהביאו וקלטו את השחקן הסרבי בישראל והיו מקורבים אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully