וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד החתימה את קארים האנט

הרץ האחורי, ששוחרר בתחילת דצמבר מקנזס סיטי לאחר פרסום הסרטון בו הוא נראה מכה אישה, הצטרף לבראונס והבטיח: "מחויב לעשות מה שצריך כדי להפוך לאדם טוב יותר". זוכה ההייזמן קיילר מארי בחר ב-NFL

קנזס סיטי כמעט הגיעה לסופרבול האחרון, אך נעצרה בביתה בגמר ה-AFC מול האלופה שבדרך ניו אינגלנד. זה יכול היה להראות אחרת אולי, אם קארים האנט עוד היה עם הצ'יפס, אלא שהרץ האחורי הכוכב שוחרר חודש לסיום העונה הסדירה לאחר שב-TMZ פורסם סרטון מתקרית שאירעה לפני שנה ובה הוא נראה מכה אישה במלון באזור הולדתו קליבלנד.

כעת, הקבוצה המקומית, הבראונס, החליטה שהגיעה הזמן לתת להאנט צ'אנס נוסף והחתימה אותו. מיד לאחר פרסום הסרטון הליגה שמה את האנט ברשימת המושעים שלה ובתגובה, הוא שוחרר מהצ'יפס, שטענו כי לא אמר להם את האמת בנוגע לתקרית. הוא כמובן לא יוכל לשחק עם הבראונס עד שהליגה תאשר את חזרתו למגרשים.

האנט מסר לאחר החתימה עם הבראונס: "ראשית, אני רוצה להתנצל שוב על מעשיי בפברואר שעבר. טעיתי ועשיתי משהו בלתי נסלח. זו לא הדרך בה חונכתי, למדתי רבות מהמקרה ההוא וכמובן שהייתי צריך לומר את האמת לגבי האירועים. אני מודע לבראונס על שנתנו לי הזדמנות להרוויח את האמון בחזרה ולייצג את המועדון בצורה הטובה ביותר, על המגרש ומחוצה לו. אני מחויב לעשות את מה שצריך כדי להיות אדם טוב יותר. אני עובד על כך ורוצה להיעזר בתמיכה שהקבוצה מעניקה לי".

מי שלקח את האנט לקליבלנד הוא הג'נרל מנג'ר ג'ון דורסי, האיש שבחר בו בתפקידו כ-GM של הצ'יפס בדראפט 2017: "הקשר שלי עם קארים מאז 2016 הוא חלק חשוב בהחלטה הזו וכמובן שהתייעצנו עם רבים בארגון ומחוצה לו כדי להבין האם זה יהיה בסדר להחתים אותו. קארים לקח אחריות מלאה על מעשיו והוא עובר טיפול מקצועי ומחויב להשתפר. לכן, החלטנו להחתים אותו".

*** זוכה ההייזמן הטרי, קיילר מארי, צייץ כי הוא "מחויב להקדיש את כל זמנו על מנת להפוך לקוורטרבק ב-NFL". סביב מארי, שנבחר תשיעי על ידי אוקלנד את'לטיקס בדראפט הבייסבול הקודם, הייתה חוסר ודאות לגבי איזו ליגה הוא ייבחר. השבוע הודו האייז שהם לא יודעים אם הוא אכן יתייצב לאימונים וכעת, השחקן שכיכב בעונה החולפת במכללת אוקלהומה, צפוי להיות הראשון אי פעם שנבחר בסיבוב הראשון של הדראפט גם ב-MLB וגם ב-NFL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully