וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה זועמת על העמדתה לדין: "מנסים להפוך את הקהל שלנו מקורבן לאשם"

ניר רשף החליט להעמיד את המלאבסים לדין יחד עם בית"ר רמלה על "התפרעות אוהדים", במועדון זועמים: "אוהדינו הרחיקו את המפגעים לאחר שהושלכה אבן לכיוון קהל אוהדים חף מפשע"

אתר ההתאחדות

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר תל אביב רמלה והפועל פתח תקוה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים. כזכור, אוהדי הפועל פתח תקוה נאלצו להימלט לעבר כר הדשא בעקבות השלכת אבנים וסלעים ליציע שלהם, מה שגרם להפסקת המשחק בדקה ה-83 במצב של 0:1 למארחים.

בדו"ח המשקיף נכתב כי בדקה ה-80 החלה קטטה ביציע המערבי אשר אוכלס על ידי אוהדי הפועל פתח תקוה. בדקה ה-81 נזרקו מספר אבנים לתחומי המגרש ליציע האוהדים ובדקה ה-82 פרצו מאוד אוהדי הפועל פתח תקוה (כמעט כל יושבי היציע) אל תוך משטח הדשא בשל האבנים שנזרקו עליהם, מה שהביא את השופט קובי לחם לשרוק להפסקת המשחק.

בהפועל פתח תקוה מאוד לא אהבו את ההחלטה להעמידם לדין משמעתי והוציאו הודעה חריפה ובה נכתב בין היתר: "מועדון הפועל פתח תקוה מבקש להביע את אכזבתו מהניסיון להפוך את קהל אוהדינו מקורבן לאשם.

ביום שישי האחרון אוהדי הפועל פתח-תקוה לא היו שותפים לתגרה שהתפתחה ביציע, אלא מנעו בגופם להרחיק את המפגעים לאחר שהושלכה אבן לכיוון קהל אוהדים חף מפשע. אוהדי הפועל פתח תקוה אינם אלימים, אינם מכוונים לאלימות, ופניהם תמיד לשלום".

"תודה לאותם אוהדים שהרחיקו את המפגעים מהיציע, הגיבו כאקט של הגנה עצמית על ילדים ונשים, ובכך מנעו אסון גדול יותר. הגיוני שאוהד ששורף צעיף מורחק לשנה מהמגרשים, ויומיים אח"כ אוהדים שביצעו לינץ', זרקו אבנים וסלעים על ילדים, נשים, ומבוגרים חפים מפשע, קיבלו הרחקה ל-30 יום בלבד?! כלום כבר לא מפתיע בכדורגל שלנו".

הדיון המשמעתי יתקיים ביום רביעי 13.2.19 בשעה 16:00.

אוהדי הפועל פתח תקוה. עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקוה, אתר רשמי
אוהדי הפועל פתח תקוה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully