וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר: "המשחק מול פ.ס.ז' מגיע בזמן", דראקסלר: "זה המשחק שכולם מחכים לו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד נרגש לקראת המפגש עם פ.ס.ז' באלופות (ג', 22:00, ספ' 5). קשר הצרפתים: "ניימאר, קבאני ומונייה יחסרו". רומא-פורטו

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים12/02/2019
מנצ'סטר יונייטד
    0
    • (53) קימפמבה
    • (60) אמבפה
    פריז סן ז'רמן
    פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
    פוגבה באימון מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

    כמה חיכינו ומחר (שלישי, 22:00) ליגת האלופות סוף סוף חוזרת עם שלב שמינית הגמר. במוקד יעמוד כמובן המפגש המסקרן בין מנצ'סטר יונייטד לפריס סן ז'רמן כשבמקביל תארח רומא את פורטו.

    אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
    סולשיאר במסיבת העיתונאים/רויטרס

    מנצ'סטר יונייטד - פריס סן ז'רמן (22:00, ספורט 5)

    כשההגרלה בוצעה היה נראה כי מדובר במפגש חד צדדי לחלוטין לטובת פריס סן ז'רמן. באותה התקופה יונייטד הייתה עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים שלה. אלא שאז הוחלט לפטר את ז'וזה מוריניו, אולה גונאר סולשיאר הגיע והשאר היסטוריה. השדים האדומים שעטו לעשרה ניצחונות ותיקו אחד ב-11 המשחקים האחרונים שלהם ונמצאים בכושר נהדר כשפול פוגבה נראה כמו שחקן חדש ומציג יכולת פנטסטית. מנגד, פריס סן ז'רמן לא נמצאת בתקופה הכי טובה, בטח יחסית לקריטריונים שלה, וניצחה "רק" חמש פעמים בשמונת משחקי הליגה האחרונים. בנוסף, היא נאלצת להסתדר ללא ניימאר ואדינסון קבאני כשתומא מונייה בספק.

    סולשיאר אמר לקראת המשחק: "גם האוהדים וגם השחקנים ציפו למשחק הזה במשך הרבה זמן כי אלה לילות מיוחדים. אני רוצה שהשחקנים יגיעו למשחק עם ביטחון ויתמודדו עם הלחץ כמו שצריך. הענקנו לעצמנו הזדמנות טובה לעלות שלב בגלל הצורה בה אנחנו מגיעים למשחק. אנחנו מלאי ביטחון כי אנחנו נראים כמו קבוצה. אם יש זמן מתאים להגיע למשחק גדול, זה עכשיו". חלוץ יונייטד אנתוני מרסיאל הוסיף: "כמובן שהדברים הולכים מצוין עכשיו וכולנו מרוצים מאולה. אני לא חושב שאנחנו הפייבוריטים בהכרח. לפ.ס.ז' יש כמה חסרונות, אבל גם כך יש לה הרבה שחקנים מצוינים שישחקו".

    מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל אמר לקראת המשחק: "העבודה של אמבפה היא לא להחליף את ניימאר או את אדינסון קבאני, הוא צריך לשחק את המשחק שלו. אני מצפה ממנצ'סטר יונייטד לשחק התקפי מאוד, אנחנו חייבים להיות במיטבנו. מנצ'סטר יונייטד כובשת הרבה שערים, זה יהיה אתגר גדול מאוד באולד טראפורד". המאמן הגרמני התייחס לכושר המצוין בו נמצא פול פוגבה ואמר: "הוא שחקן מדהים ושחקן חשוב מאוד ביונייטד".

    קשר פ.ס.ז' יוליאן דראקסלר אמר: "אנחנו יודעים שלמנצ'סטר יונייטד יש שחקנים מעולים, אבל גם לנו יש איכות בסגל. כמובן שאני מאוכזב שניימאר, קבאני ותומא מונייה בחוץ, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לעמוד במשימה שלנו. זה משחק שכולם מחכים לצפות בו, אנחנו צריכים לעשות את הדיבורים שלנו על המגרש".

    שחקן פריס סן ז'רמן יוליאן דראקסלר. רויטרס
    מוכן למשחק קשה מאוד. דראקסלר/רויטרס

    רומא - פורטו (22:00, 5+)

    בעונה שעברה הג'אלורוסי הגיעו עד לחצי גמר ליגת האלופות, שם נעצרו על ידי ליברפול. אבל עם כל הכבוד להישג הנהדר הזה, העונה רומא קבוצה חלשה יחסית לזו שהייתה בעונה שעברה ורחוקה מלהרשים במסגרת המקומית ונמצאת רק במקום השישי עם 38 נקודות מ-69 אפשריות. פורטו, מנגד, נמצאת במקום הראשון בליגה הפורטוגלית, אבל תיאלץ להסתדר במשחק הראשון ללא מוסא מארגה וחסוס קורונה המושעה.

    הרכב משוער, רומא: אנטוניו מיראנטה, אלסנדרו פלורנצי, קוסטאס מנולאס, פדריקו פאסיו, אלכסנדר קולארוב, לורנצו פלגריני, דניאלה דה רוסי, בריאן כריסטאנטה, ניקולו זניולו, אדין דז'קו, סטפן אל שעראווי.

    הרכב משוער, פורטו: איקר קסיאס, אדר מיליטאו, פיליפה, פפה, אלכס טלס, דנילו, הקטור הררה, אוליבר טורס, אוטביו, פרנסיסקו סוארס, יאסין בראהימי.

    שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו. GettyImages
    יצליחו לעשות בליגת האלופות את מה שלא כל כך הולך בליגה? שחקני רומא/GettyImages

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully