וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לנבחרת סייפי הדקר של ישראל בגביע העולם בוונקובר

11.2.2019 / 9:11

עידו הרפר, גרשון בסקין, יובל פרייליך ודניאל ליס סיימו במקום השני בתחרות בקנדה אחרי שנכנעו רק בגמר לאלופה האולימפית רוסיה: "לכולנו יש חלום אחד גדול - טוקיו 2020"

עידו הרפר, גרשון בסקין, יובל פרייליך, דניאל ליס נבחרת הסייף של ישראל. איגוד הסיוף, אתר רשמי
"היה לנו יום מדהים"/אתר רשמי, איגוד הסיוף

נבחרת סייפי הדקר של ישראל זכתה הלילה (שני) במדליית כסף בגביע העולם בוונקובר קנדה. הנבחרת עם: עידו הרפר, גרשון בסקין, יובל פרייליך, דניאל ליס והמאמן אוהד בלוה ניצחה בקרב הראשון שלה את המארחת קנדה 37:45. בקרב השני ניצחה ישראל 39:43 את נבחרת הונגריה מדליסטית הארד מהמשחקים האולימפיים בריו 2016.

ברבע הגמר ניצחה ישראל את גרמניה 39:45, בחצי הגמר גברו הישראלים על נבחרת דנמרק 40:45 ובקרב על מדליית הזהב נוצחה ישראל 45:37 בידי נבחרתה החזקה של רוסיה, האלופה האולימפית מריו 2016.

עידו הרפר אמר: "היה לנו יום מדהים. כל חברי הנבחרת נתנו את ה-100% שלהם מבחינה פיזית ונפשית. נלחמנו מהלב. מאד רצינו לעשות היסטוריה והצלחנו. היום אנחנו שמחים עם הזכייה ההיסטורית, ומחר כבר ממשיכים לעבוד קשה כי לכולנו חלום גדול אחד, המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020".

המאמן אוהד בלוה הוסיף: "עשינו תחרות מצוינת. הרגשתי רוח קבוצתית ואנרגיות חיוביות במשך כל התחרות. אני בחבורה השאפתנית הזה. בשביל רגע גדול כזה של שמחה ואושר החבורה הזאת עובדת קשה מאד כל ימות השנה. אנחנו כבר עם הפנים לתחרות הקבוצתית הבאה בעוד חודש בארגנטינה".

  • עוד באותו נושא:
  • סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully