וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: רומניה עברה את צ'כיה עם 2:3 בתום דרמה גדולה

ניקולסקו ובגו חזרו מפיגור מערכה ל-7:6 (2), 4:6, 4:6 נגד סיניאקובה וקרייציקובה וסידרו לרומניה כרטיס לחצי הגמר. בלארוס ניצחה 0:4 את גרמניה, בלגיה - צרפת 3:1

מוניקה ניקולסקו טניסאית רומנייה. רויטרס
ניקולסקו הנרגשת אחרי הניצחו בזוגות/רויטרס

שלב רבע גמר גביע הפדרציה ננעל היום (ראשון) עם משחקי היחידות הנוספים ומשחק זוגות במידת הצורך. הראשונה שהבטיחה את העלייה לחצי הגמר הייתה בלארוס, שהשלימה 0:4 קל מול גרמניה בחוץ, גם צרפת עלתה עם 1:3 בבלגיה.

עוד בנושא:

ג'ו ווילפריד צונגה זכה בטורניר מונפלייה, דניל מדבדב בסופיה

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
הישג ענק לרומניות. האלפ/רויטרס

צ'כיה - רומניה 3:2

איזה ניצחון ענק לרומניות, ששלחו הביתה את האלופה כבר ברבע הגמר. שתי הנבחרות הגיעו ליום המשחקים השני אחרי 1:1 ביום המשחקים הראשון. סימונה האלפ, המדורגת שלישית בעולם, עמדה בכל הלחץ וניצחה 4:6, 7:5, 4:6 את קרולינה פלישקובה (5 בעולם) בתום קרב של שעתיים ועוד 37 דקות. האלפ, אלופת רולאן גארוס מהשנה שעברה, העלתה את הרומניות ל-1:2. קטרז'ינה סיניאקובה (44) הצליחה להשאיר את הצ'כית בחיים עם 4:6, 2:6 מול מיכאלה בוזארנסקו (29) וגררה את ההתמודדות להכרעה במשחק החמישי.

הצ'כיות העלו לזוגות את סיניאקובה וברבורה קרייציקובה, שזכו בשנה שעברה ביחד ברולאן גארוס ובווימבלדון, זאת בעוד הקפטן הרומני החליט לתת אמון בזוג שנקבע מראש ולא שיתף את סיונה האלפ. מוניקה ניקולסקו ואירינה קמליה בגו עשו את העבודה עבור הרומניות כשחזרו מפיגור ל-7:6 (2), 4:6, 4:6 בתום שעתיים ועוד 53 דקות של דרמה גדולה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית. AP
לא התקשתה מול זיגמונד. סבאלנקה/AP

גרמניה - בלארוס 4:0

אחרי שהנבחרת שלו הפסידה בשני משחקי היחידות ביום שבת, החליט הקפטן הגרמני יינס גרלאח לבצע שינוי ולתת ללאורה זיגמונד לעלות למשחק השלישי. המדורגת 104 בעולם לא ממש הצליחה לדגדג את ארינה סבאלנקה המעולה, שמדורגת במקום התשיעי בעולם, והפסידה לה 6:1, 6:1, שסידר לבלארוסיות את ה-0:3 והבטיח להן את הכרטיס לחצי הגמר. לאחר מכן הוחלט לוותר על משחק היחידות הנוסף ובזוגות הצליחו ויקטוריה אזרנקה ולידיזיה מרוזאבה לנצח 1:6, 6:0, 9:11 את מונה בארתל ואנה לנה גרונפלד.

קרולין גרסיה טניסאית צרפתייה. רויטרס
קרולין גרסיה טניסאית צרפתייה/רויטרס

בלגיה - צרפת 3:1

הצרפתיות הגיעו ליום המשחקים השני ביתרון 0:2 מרשים מאוד. קרולין גרסיה, המדורגת 19 בעולם, ניצחה 2:6, 3:6 את אליס מרטנס (21) והשלימה עבור הצרפתיות את הניצחון. במשחק זוגות לפרוטוקול בלבד ניצחו יסאלן בונאבנטור וקירסטן פליפקנס לנצח 3:6, 6:3, 6:10 את פיונה פרו ופאולין פרמנטייה ובסיום זה 3:1 לחובת הבלגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully