וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו הפסיד במשחק העונה, ניצחון לאלמוג כהן

קשר אולימפיאקוס הוחלף בהפסקה מול פאוק, שהגדילה את יתרונה בפסגה היוונית עם 1:3 ביתי. קשר אינגולשטאדט השלים 90 דקות ב-0:3 על אווה

עריכת וידאו: מתן חדד

ביברס נאתכו פתח הערב (ראשון) בהרכב אולימפיאקוס והוחלף במחצית של משחק העונה, בסיומו הפסידה קבוצתו 3:1 למוליכה פאוק סלוניקי שפתחה פער של תשע נקודות בפסגה ונותרה בלתי מנוצחת אחרי 20 מחזורים (18 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). וייריניה (3) ודייגו ביססוואר (19) העלו את המארחת ליתרון מהיר, צ'ובה אקפום כבש את השלישי בדקה ה-83 ודניאל פודנסה רק צימק שתי דקות לסיום.

* אלמוג כהן השלים 90 דקות בהרכב אינגולשטאדט שניצחה 0:3 בחוץ את אווה במסגרת המחזור ה-21 בליגה הגרמנית השנייה. מדובר בניצחון השלישי סך הכל של אינגולשטאדט העונה בליגה והשני בשלושת המחזורים האחרונים. היא עדיין בצרות צרורות עם 16 נקודות במקום ה-17, שמוביל לליגה השלישית. היא במרחק שתי נקודות ממגדבורג, שנמצאת מעל לקו האדום במקום ה-15.

שחקן אולימפיאקוס, ביברס נאתכו. GettyImages
הפסד במשחק העונה ביוון. ביברס נאתכו/GettyImages

* ניר ביטון היה בסגל אך לא שותף ב-0:5 הביתי של סלטיק על סנט ג'ונסטון בשמינית גמר הגביע הסקוטי.

* שובל גוזלן פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-90 בהפסד הביתי של פראלימני 2:0 למוליכת הליגה הקפריסאית, אפואל ניקוסיה. בוריס קליימן ישב על הספסל.

* קני סייף נותר על הספסל של אנדרלכט ב-0:0 הביתי מול זולטה וארחם במסגרת המחזור ה-25 בליגה הבלגית. הקבוצה של מאמן מכבי חיפה לשעבר פרד רוטן נותרה מחוץ לפלייאוף העליון, במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully