וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס דאבור הציל את איכסל בבכורה, נצרת עילית שוב איבדה נקודות

החלוץ כבש בדקה ה-93 בבכורה, קבוצתו חילצה 2:2 מול כפר סבא, שעלתה למקום השני. רק 0:0 למוליכה מול עכו, עפולה ניצחה ברמה"ש

אתר ההתאחדות

המחזור ה-23 בליגה הלאומית נמשך היום (שני) עם שלושה משחקים. המוליכה נצרת עילית שוב איבדה נקודות כשסיימה ב-0:0 מול הפועל עכו. הפועל כפר סבא איבדה יתרון 0:2 וספגה בדקה ה-92 ב-2:2 באיכסל. הפועל עפולה הצטרפה למאבק על המקום הרביעי עם 0:1 ברמת השרון.

ז'וליו סזאר שחקן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
ז'וליו סזאר ונצרת עילית שוב מעדו/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית - הפועל עכו 0:0

גם ההפסד להפועל פתח תקוה לא הזיז את הפועל נצרת עילית מהפסגה, אבל הערב היא איבדה עוד שתי נקודות. למזלה, גם הפועל כפר סבא וקטמון מעדו ולא סגרו ממנה את הפער. יובל אבידור נעדר בגלל הרחקה משורות המארחים, שרושמים משחק שני ברציפות בלי לכבוש. עכו מבחינתה עשתה את שלה עם נקודה מחמיאה באחד המגרשים הביתיים בליגה.

עוד באותו נושא

ארבעת העצורים ביידוי האבנים לעבר אוהדי הפועל פתח תקוה שוחררו: הורחקו ל-30 יום מהמגרשים

לכתבה המלאה
שחקן הפועל כפר סבא עומר פדידה מאוכזב. קובי אליהו
שוב יצאו לוזרים. עומר פדידה מאוכזב/קובי אליהו

הפועל איכסל - הפועל כפר סבא 2:2

בניגוד למאזן הביתי העגום בתקופה האחרונה (שישה משחקים ללא ניצחון), הפועל כפר סבא נהנית יותר במשחקי החוץ (ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים). הערב הירוקים קיבלו הזדמנות לנצל את המעידות של קטמון ונצרת עילית, אך שוב יצאו לוזרים גדולים. אנס דאבור שהגיע מאחי נצרת והתאחד עם אדהם האדיה, ערך בכורה חלומית במדי איכסל כשכבש את שער השוויון בדקה ה-93 והחזיר אותה מפיגור 2:0. בנג'מין קוקו כבש אחרי 10 דקות כשהוא מנצל טעות קשה של איינוגבה. טל מכלוף הכפיל (49), אבל ציון צמח צימק בדקה ה-84 ודאבור היה עם המילה האחרונה עם בעיטה חזקה ומדוייקת ברגל שמאל לפינה.

אנס דאבור שחקן בני לוד. מגד גוזני
בכורה במדי איכסל ושער שוויון דרמטי. אנס דאבור/מגד גוזני

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 1:0

המעידות של הקבוצות הצמודות אליה בטבלה אפשרו להפועל עפולה להתקדם למקום הרביעי והיא נותרה מעל אשקלון בזכות ניצחון חוץ קשה ויקר. אדריאן רוצ'ט, אחד השחקנים הכי טובים בליגה, הכריע את ההתמודדות הזו בפנדל (40). רמת השרון ממשיכה בחוסר היציבות שלה והיא כרגע רק חמש נקודות מעל המקום המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully