וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחמיץ את "הדרבי הפרטי": דה יונג נפצע, בספק גדול לריאל מדריד

קשר אייאקס, שישחק בברצלונה בעונה הבאה, מתח את שריר הירך מול הראקלס ולא צפוי לשחק מול הבלאנקוס בשמינית גמר האלופות (ד')

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

ביום רביעי תארח אייאקס את ריאל מדריד למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. המשחק הזה היה אמור להיות מעין דרבי לפרנקי דה יונג, כוכב ההולנדים שישחק בעונה הבאה בברצלונה. אלא שלרוע מזלו של דה יונג, הוא נפצע במשחק הליגה האחרון שבו הפסידה במפתיע קבוצתו 1:0 מול הראקלס והוא ככל הנראה יחמיץ את ההתמודדות הזו מול אלופת אירופה שתגיע למשחק הזה בכושר שיא.

פרנקי דה יונג אייאקס. GettyImages
נפצע בתזמון מאוד מתסכל. פרנקי דה יונג/GettyImages

דה יונג הוחלף בדקה ה-79 בשל כאבים בשריר הירך ברגלו השמאלית כשהוא נאנק מכאבים. באייאקס עדיין אופטימיים ומקווים שהוא יצליח לעבור מבחן כשירות, אך עם זמן כה קצר שנותר למשחק הזה, הסיכויים שהוא יהיה כשיר הם קלושים.

אלו בהחלט בשורות לא טובות להולנדים, שיגיעו להתמודדות הזו אחרי שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, כולל 6:2 משפיל ובלתי נשכח ברוטרדאם מול פיינורד היריבה הגדולה. מנגד, ריאל מדריד בדיוק במגמה הפוכה. ה-1:1 בקלאסיקו בגביע היה המשחק היחיד שבו האלופה המכהנת לא ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים. היא גם תגיע למשחק הזה אחרי הניצחון הכי גדול שלה העונה, ה-1:3 בחוץ מול אתלטיקו מדריד בדרבי בליגה. לרשות סולארי יעמוד סגל מלא כמעט לגמרי, כאשר גארת' בייל שנכנס כמחליף וכבש בדרבי, עשוי לפתוח במקום ואסקס או ויניסיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully