וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "יש לנו ביטחון, אבל במעמד כזה אין פייבוריטיות"

10.2.2019 / 11:42

ארבע העולות לחצי גמר גביע המדינה ערכו מסיבת עיתונאים. גודס: "זה שונה מהליגה כי יש מה להפסיד". פרנקו: "נגיע מוכנים"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד
עודד קטש הפועל ירושלים. שלומי גבאי
עודד קטש הפועל ירושלים/שלומי גבאי

היום (ראשון) נערכה מסיבת העיתונאים לקראת חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל שיתקיימו מחר בארנה בירושלים. במשחק הראשון ייפגשו הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון (18:30, ספורט 5) ובמשחק השני יתעמתו הפועל ירושלים והפועל חולון (21:00, ספורט 5).

גיא גודס, דני פרנקו, עודד קטש, דן שמיר עם גביע המדינה בכדורסל. שלומי גבאי
"לא צריך להגיע למשחק עם פחד מהפסד". קטש/שלומי גבאי

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש: "אנחנו שמחים להיות במעמד הזה ומרגישים טוב. יש לנו הרבה ביטחון, אבל לכל אחת מהקבוצות שהגיעו לחצי הגמר יש סיכוי טוב. הוכח בעבר שבמעמד כזה אין באמת פייבוריטיות וצריך לדעת להגיע למשחקים כאלה. לא צריך להגיע עם פחד מהפסד, זו לא הדרך, צריך לשחק בשביל לנצח. הפציעות? כריס ג'ונסון לא ישחק מחר, תמיר בלאט כן".

מאמן הפועל חולון, דן שמיר: "אנחנו שלוש שנים ברציפות במקום הזה וביחד עם הפיינל פור בשנה שעברה, זו פעם רביעית - זה כבר סוג של מסורת. אנחנו פוגשים קבוצה מצוינת, יותר טובה מאיתנו. זה דורש מאיתנו להתכונן לסיטואציה הזו, אף פעם לא קל, צריך לבוא לחצי גמר קצת אחרת".

קפטן הפועל חולון, שלומי הרוש: "כשמגיעים למעמד כזה שוכחים ממה שהיה עד עכשיו. אין לנו הרגשה של אנדרדוג, זה לא משהו שאמור להשפיע עלינו".

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון. שלומי גבאי
"אם אתה לא מגיע מוכן פיזית ומנטלית, אתה הולך הביתה". גודס/שלומי גבאי

מאמן מכבי ראשון לציון, גיא גודס: "זה משחק שונה ממשחק ליגה כי פה יש מה להפסיד. אם אתה לא מגיע מוכן פיזית ומנטלית, אתה הולך הביתה. צריך לשלוט בפרטים הקטנים, להגיע מרוכזים וקשוחים ולשחק את המשחק".

קפטן מכבי ראשון לציון, עוז בלייזר: "אנחנו בתקופה טובה ומגיעים למשחק מחר כמו לכל משחק אחר. אנחנו יודעים שזה תלוי בנו, באיך אנחנו נשחק. צריך לתת הכל, זה משחק אחד".

מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו: "לכל קבוצה יש את המסלול שלה והמסלול שלנו קצת פתלתל העונה. עשינו דרך ארוכה ויש לנו עוד דרך ארוכה. ההכנה למשחק אחד בגביע היא שונה ממשחק ליגה, אבל בסוף כולם מקצוענים ויודעים את העבודה. אנחנו מנסים לתת כיוון מסוים לקראת אירוע כזה, דברים מנטליים. אני חושב שנגיע מוכנים, האתר הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully