וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע חוששים שאלונה ברקת תקצץ משמעותית בתקציב

10.2.2019 / 7:36

שחקני הקבוצה קיימו שיחה עם המנכ"ל אסי רחמים, שהבהיר שהבעלים תעמוד בהתחייבויותיה, אך אי העפלה למוק' הליגה האירופית עלולה לגרור קיצוץ בתקציב. שחקן: "ברגע שברקת תעבור לחיים הפוליטיים, היא תפסיק להתעניין בב"ש". וגם: אכזבה מטאפוקו ושהר, בכר לא מתכוון לעזוב

וידאו: תגובות הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע/צילום ועריכה: קובי אליהו

1. חשש מקיצוץ משמעותי בבאר שבע

דאגה גדולה בהפועל באר שבע מעתיד המועדון בעקבות ההודעה הדרמטית של הבעלים אלונה ברקת. בסוף השבוע שהו שחקני הקבוצה בבית מלון לקראת המשחק אמש (שבת) מול הפועל תל אביב, אותו הם הפסידו 0:1. השחקנים ביקשו לקיים שיחה עם המנכ"ל אסי רחמים שיחזיק מעתה בזכויות הניהול של המועדון במקום אלונה ברקת. אף שרחמים הבהיר לשחקנים כי ברקת תעמוד בכל ההתחייבויות שלה ולא תזנח את החוזים ארוכי הטווח, יצאו השחקנים מהשיחה כשהם מאוד מודאגים. החשש הכבד בקבוצה הוא מכך שהפועל באר שבע לא תבטיח מקום בפלייאוף העליון ולא תסיים את העונה עם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

שחקני הקבוצה הבינו מהשיחה עם רחמים ומבדיקות נוספות, כי אם הפועל באר שבע לא תסיים את העונה עם כרטיס למוקדמות, גם אם תהיה בעלת הקבוצה, ברקת תקצץ בצורה משמעותית בתקציב ולא תצרף שחקנים חדשים במקום אלה שמסיימים. כמו כן, כל השחקנים יהיו על המדף על מנת לקצץ את תקציב המשכורות. יחד עם זה ובהנחה שמבנה הבעלות ישמר, משוכנעים שחקנים בקבוצה שברקת לא תוכל להיות מיטש גולדהאר שמשקיע בכל עונה למרות שהוא בכלל לא מגיע לישראל.

"ברגע שאלונה תעבור לחיים הפוליטיים, היא תפסיק אט אט להתעניין בהפועל באר שבע ומהר מאוד תעבור לתקציב נמוך בהרבה שרובו ככולו יילך למשכורות של מי שממשיך לעונה נוספת ולא יהיה כסף כדי להביא שחקנים חדשים ולהתמודד על אליפות", אמר אחד משחקני הקבוצה. ברקת הגיעה אתמול למושבה לצפות במשחק אך לא ירדה בסיום לאזור חדרי ההלבשה. אופציה נוספת שקיימת היא מציאת רוכש שיקנה את הקבוצה מידיה של ברקת. במועדון מעריכים שראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ יוכל לסייע לברקת במציאת גורם עסקי שירכוש את הקבוצה ברגע שהיא תחליט שהיא מוכרת.

עדן בן בסט, אריק סאבו, הפועל באר שבע. קובי אליהו
סאבו ובן בסט מאוכזבים/קובי אליהו

2. התחתית מתקרבת בצעדי ענק

ארבעה משחקים לסיום הליגה הסדירה. 12 נקודות עדיין בקופה, כך שהכל עדיין אפשרי והכרטיס לפלייאוף העליון עדיין בהישג יד. אמש כבר דיברו שחקנים בקבוצה על כך שהמטרה כבר השתנתה והשאיפה לפלייאוף העליון נעוצה בכך שהקבוצה חוששת מהסתבכות בפלייאוף התחתון. "אפשר לזלזל ולצחוק אבל אנחנו בסך הכל 5 נקודות מהפועל תל אביב", הזכיר אמש שחקן בקבוצה. "אפילו אשדוד ומכבי פתח תקוה ניצחו וצמצמו את הפער מהפועל באר שבע. משחקי הישרדות בפלייאוף התחתון עשויים להיות הסיוט הכי גדול של כולנו. אם היום אנחנו לא מנצחים, מה יהיה בפלייאוף התחתון כשנצטרך את הנקודות כמו אוויר לנשימה".

בן שהר הפועל באר שבע. קובי אליהו
שום דבר לא הולך לו. בן שהר/קובי אליהו

3. בן שהר ממשיך להחמיץ

משבר ההבקעות של בן שהר נמשך אתמול. ברק בכר לא פתח איתו אבל הכניס אותו בהפסקה. שהר גמל בהחמצת פנדל ועוד כמה החמצות של גולים די בטוחים. בכר אמר בסיום כי הוא ימשיך לחזק את שהר כדי שהוא ייצא מהתקופה הרעה. שהר החליף את קווין טאפוקו שהוצא כבר בהפסקה. עד כה מדובר ברכש לא מוצלח של הקבוצה. כשטאפוקו הוחלף, באר שבע שיחקה הרבה יותר טוב. טאפוקו היה מאוד מבוהל במשחק ולמרות שג'ון אוגו יעזוב בתום העונה את הפועל באר שבע, יש מקום לשלב אותו הרבה יותר כדי לנסות ולהוציא משהו מהעונה הזו. לכולם ברור שאוגו, עם כל הבעיות האישיות שהוא סוחב, יותר טוב בשלב הנוכחי מטאפוקו.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
לא מתכוון לעזוב. ברק בכר/קובי אליהו

4. בכר לא מתכוון לנטוש את הספינה

החוזה עליו חתום ברק בכר עד שנת 2022 אינו כולל סעיפי יציאה בגין אי הצלחות. אם יוחלט לחתוך את המאמן, יצטרכו לשלם לו את מלוא שכרו. בכר הבהיר אמש כי הוא מתכוון לכבד את החוזה שלו ולהישאר בהפועל באר שבע, גם אם הקבוצה תסיים את העונה מחוץ לפלייאוף העליון. "אני לא רואה שום סיבה בגללה אני לא צריך להמשיך לעונה הבאה."אני מכבד את החוזים שלי ואני לא מוצא שום סיבה בגללה אני לא אמשיך לעונה נוספת", אמר בכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully