וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "תקופה לא פשוטה, מה שקרה עם אלונה לא צריך להשפיע עלינו"

9.2.2019 / 22:50

מאמן הפועל באר שבע התייחס להפסד 1:0 להפועל תל אביב ולימים אחרי ההודעה של ברקת: "עונה לא קלה". רפואה: "אנחנו נישאר בליגה". לבקוביץ', שהצטיין: "הטעות בחיפה? גם אליסון והוגו לוריס טעו, זה קורה"

וידאו: תגובות הפועל תל אביב נגד הפועל באר שבע/צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע ניסתה להתאושש הערב (שבת) מהמכה שנחתה עליה השבוע בדמות עזיבתה של אלונה ברקת לפוליטיקה, אבל היא לא הצליחה לעשות זאת כשנכנעה בחוץ 1:0 להפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. בכך, האלופה רשמה משחק ליגה שלישי ללא ניצחון ונותרה מחוץ לפלייאוף העליון, במקום השביעי בטבלה עם 29 נקודות. בצד השני, הפועל תל אביב שנמצאת במקום ה-12 הצליחה להתרחק שוב מהקו האדום, ופתחה פער של שש נקודות ממ.ס. אשדוד.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "הגענו ללא מעט מצבים. החמצנו פנדל ואחרי הפנדל המשכנו והגענו למצבים, לא התפרקנו. השחקנים הצליחו להרים את עצמם ולתפקד דווקא בתקופה לא פשוטה. זו עונה לא קלה, אבל מה שקרה השבוע עם אלונה ברקת לא צריך להשפיע. זה גם לא השפיע. אנחנו בתקופה לא טובה בלי קשר למה שקרה. היה משחק לא טוב, אבל כן ראיתי שחקנים שלוקחים על עצמם אחריות ומתפקדים תחת לחץ. אנחנו צריכים לעשות את המקסימום כדי להגיע לפלייאוף העליון".

על העובדה שאלונה ברקת הודיעה שהיא מצטרפת לפוליטיקה, אמר בכר: "זה קרה לפני יומיים, ברור שכל אחד חושב קדימה אבל כרגע שום דבר לא אמור להשתנות. הכול עומד במקום ואנחנו צריכים להמשיך קדימה ויש לנו מטרות". על בן שהר: "אני מאחל לו שיגיע כל הקריירה שלו לכל כך הרבה מצבים. זה שהוא מגיע למצבים זה טוב. אנחנו נמשיך איתו ונתמוך בו, הוא החלוץ שלנו. זה שילוב של חוסר ביטחון וחוסר מזל, זה בסדר. כל הקבוצה חסרת ביטחון והדברים לא הולכים. אנחנו נמשיך לעבוד כדי לשפר את הדברים. אנחנו מנסים הכל, אפילו לא קרובים להישבר".

בן שהר הפועל באר שבע. קובי אליהו
משחק מתסכל עבורו. בן שהר/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה: "באר שבע הגיעה למצבים, אבל אנחנו היינו יכולים לגמור את המשחק עוד לפני כן. אנחנו עושים הכול קשה, אבל בכל זאת ניצחון חשוב. אנחנו קבוצת תחתית. אני לא מתעסק יותר עם כל נושא הרכש. יש לי מטרה אחת והיא להשאיר את הקבוצה בליגה. זה הדבר הכי חשוב בשביל הפועל תל אביב והיום גם ניצחתי פעם ראשונה את הפועל באר שבע, זו הקבוצה היחידה שלא ניצחתי עד עכשיו. שמענו מה עשתה אשדוד, אבל זה מה שיש. כמובן שאנחנו מסתכלים ורואים, אבל הפועל תל אביב צריכה להישאר בליגה בזכות עצמה. אני שמח מאוד על הניצחון הזה, השחקנים נתנו הכול למרות שעשינו כמה טעויות. כשאתה מנצח, אתה יכול לתקן בכיף ואנחנו מתכוננים למשחק הבא".

על רובי לבקוביץ' שהצטיין: "בשביל זה הוא שוער. הוא עושה עונה יציבה, יש לנו שני שוערים טובים. החלטתי להמשיך עם רובי כי אני חושב שזה הדבר הכי טוב בשביל הפועל תל אביב. אני שמח שהוא עצר את הפנדל והביא לנו נקודות. החלטתי שאני לא מתעסק במה היה קורה אם. הניצחון הזה אחד החשובים שלנו העונה. הפועל תל אביב בהחלט תישאר בליגה".

לבקוביץ' עצמו דיבר בסיום על התגובה של מאמנו אחרי הטעות שביצע במשחק נגד מכבי חיפה במחזור הקודם: "לא היה יותר מדי. הוא הגיב בצורה שהוא הגיב. זה ברור שעשיתי טעות שלא אופיינית לי. ניפחו את זה קצת בתקשורת, אבל באימון יום למחרת זה עבר כאילו כלום. אולי שפת הגוף והכול הצטיירו בצורה מסוימת. אני יודע שטעיתי, אבל אני שמח שהיום היה לי משחק טוב. עשיתי טעות, אבל שוערים עושים טעויות. גם השוער של ליברפול וגם הוגו לוריס טעו. זה קרה לי בחיפה בשידור המרכזי וזה היה פיקנטי, אבל זה לא הזיז לי. עליתי למחצית השנייה כאילו כלום לא קרה".

השוער המשיך ואמר: "אני רק שמח שקיבלתי הודעות מילדים שאמרו לי שאני מהווה השראה בשבילם. אני שמח שעשיתי סוג של קפיצת מדרגה בקריירה ולא נשאבתי למטה אחרי הטעות הזו. שוערים עושים טעויות וצריך לקחת את זה בחשבון. הקהל של הפועל שלח לי ים הודעות. הקהל של הפועל תל אביב מדהים באהבה שלו. אין קהל כזה, זה קהל מדהים ומחמם ודוחף. הוא באמת השחקן ה-12. גם לקהל יש מניות בניצחון שלנו היום".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
רובי לבקוביץ' הפועל תל אביב. קובי אליהו
רובי לבקוביץ' חוגג עם שחקני הפועל תל אביב בסיום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully