וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: ישראל הפסידה 2:0 לאוסטריה ותישאר בבית מספר 2

לינה גלושקו הפסידה 6:2, 6:1 למלאני קלאפנר, מאיה טחן נוצחה 6:0, 7:6 (5) על ידי ברברה האס והנבחרת הישראלית נותרה בדרג השני

מאיה טחן טניסאית ישראלית עם הקפטנית ציפי אובזילר ועם לינה גלושקו. איגוד הטניס, אתר רשמי
הפעם זה היה גדול עליהן. טחן וגלושקו/אתר רשמי, איגוד הטניס

נבחרת הפדרציה של ישראל הפסידה היום (שבת) 2:0 לאוסטריה במשחק על עלייה לבית האירופי/אפריקאי מספר 1 ותישאר בבית מספר 2 גם בשנה הבאה. הישראליות, שנאלצו להסתדר ללא הטניסאית הבכירה יוליה גלושקו הפצועה (135 בעולם) וללא דניז חזניוק (243) ששוב לא זומנה, סיימו במקום השני בבית המוקדם אחרי הפסד ללוקסמבורג אתמול, אבל לא יכלו לאוסטריה, שסיימה ראשונה בבית המקביל.

לינה גלושקו, שניצחה בשני משחקי היחידות בהם השתתפה (לא שיחקה מול לוקסמבורג), נתקלה הפעם ביריבה קשה יותר בדמותה של מלאני קלאפנר, המדורגת 596 בעולם. גלושקו לא הצליחה להוות לה יריבה אמיתית והובסה 6:2, 6:1 על ידה אחרי שעה ודקה אחת בלבד. ישראל נקלעה לפיגור 1:0 ומאיה טחן נשלחה לנסות להציל את המולדת. טחן פגשה את ברברה האס, המדורגת 179 בעולם, והפתיחה הייתה מסויטת מבחינתה עם 6:0 חלק ולא נעים. במערכה השנייה טחן כבר נראתה הרבה יותר טוב, נכנסה לעניינים והייתה בקצב, אבל בסופו של דבר נוצחה 7:6 (5) וסיימה את דרכה ואת דרכה של הנבחרת הישראלית בטורניר שנערך בלוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully