וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: יוסי בניון תורגל בקישור, רז מאיר בספק

הקשר הוותיק צפוי לפתוח, קריאף יחליף את איינבינדר המוצהב, וודוץ ואנאן צפויים להיות בסגל. הירוקים מכינים גיבוי למקרה שהמגן השמאלי לא יוכל לשחק (א', 21:00, ספורט 5)

מחזור 22הסתיים10/02/2019
בית"ר ירושלים
  • וארן (45)
1:1
  • (45) מאיר
מכבי חיפה
אתר ההתאחדות

בית"ר ירושלים

אחרי הניצחון על בני יהודה בשבוע שעבר, בית"ר ירושלים מקבלת עוד מפגש מול מתחרה על הכרטיסים לפלייאוף העליון ויכולה למצוא עצמה מרחק משחק אחד משש הראשונות, אם תנצח מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) את מכבי חיפה. דן איינבינדר ייעדר בגלל כרטיסים צהובים ואופיר קריאף יחליפו בקישור לצד מיקי סירושטיין ויוסי בניון שתורגל לקראת המפגש עם האקסית. אור זהבי, שריצה עונש צהובים בשבוע שעבר, יחזור למרכז ההגנה על חשבון טל כחילה, כאשר אנטואן קונטה עדיין סובל מרגישות בברך ובבית"ר לוקחים בחשבון שלא יוכל להשלים 90 דקות. המצטרפים החדשים אנתוני אנאן ומיחאי וודוץ צפויים להיות לראשונה בסגל, בעוד גדי קינדה צריך לרצות את המשחק השלישי והאחרון מעונש ההרחקה שהוא סוחב מאשדוד.

שחקן בית"ר ירושלים מיחאי וודוץ. לירון מולדובן
הפעם יהיה בסגל. מיחאי וודוץ/לירון מולדובן

מכבי חיפה

רז מאיר נמצא בספק למשחק החוץ מול בית"ר ירושלים. רק שעות לפני פתיחת המשחק יתברר האם מאיר יוכל לשחק, ואם לא יהיה כשיר אז ישנה התלבטות האם לפתוח עם סאן מנחם בכנף שמאל או לשנות מערך ולהציב את רמי גרשון כמגן שמאלי ולא כבלם, שם הוא מיועד להחליף את עאיד חבשי המוצהב. בחלק הקדמי ההתלבטות היא בין סינטאיהו סלליך לקרים פריי שהראה ניצוצות כמחליף בניצחון על הפועל תל אביב. הירוקים רוצים לשמור על המקום השני ושחקן בקבוצה אמר: "משחק מול בית"ר הוא תמיד משחק גדול, זה מבחן עבורנו. אף אחד פה לא באופוריה".

עוד באותו נושא

קלינגר: "אין לי חשש מהמשמעת של קינדה, הדביקו לו סטיגמה של בעייתי"

לכתבה המלאה
קרים פריי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יקבל צ'אנס בהרכב? קרים פריי/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* 114 מפגשים היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (112 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 45 ניצחונות למכבי חיפה, 41 לבית"ר ירושלים ו-28 תוצאות תיקו.

* 22 מבין 23 המשחקים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הגיעו להכרעה: התיקו היחיד היה 1:1 בטדי ב-10 במאי 2015.

* בית"ר ירושלים עם ארבעה ניצחונות רצופים במפגשיה עם מכבי חיפה. זה הרצף הכי ארוך מאז השנים 1977-1981, אז ניצחה חמישה משחקים, כולל השניים בליגה הארצית.

* ניר קלינגר ניצח את מכבי חיפה בשלושת המפגשים האחרונים בליגה: בבכורה כמאמן בית"ר ירושלים ופעמיים בעונה שעברה עם הפועל חיפה.

* המאזן של מכבי חיפה בליגה מאז חזרתו של מרקו בלבול: חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו, חמישה משחקים ללא ספיגה והפרש שערים 3:9.

* הירוקים הפסידו העונה רק פעם אחת בחוץ וזה קרה במחזור הפתיחה מול מכבי תל אביב (2:0). מאז היו להם שישה ניצחונות (ברצף) ושלוש תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully