וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב ג'רפי החולה יחמיץ את הפועל חיפה, רועי משפתי יפתח במקומו

9.2.2019 / 11:14

שוער מ.ס. אשדוד שהיה בספק, לא החלים בזמן ולא יעמוד לרשות משה אוחיון במשחק החוץ (16:00). דין דוד וסייבו קויטה יפתחו יחד

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

במ. ס. אשדוד עדיין מאמינים ומקווים לנס ספורטיבי שישאיר אותם בליגה. למרות שהפועל חיפה נמצאת בכושר מצוין והיתה קרובה להנחיל למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במחזור הקודם, ייצאו בצהרים שחקני אשדוד צפונה עם אמונה שעדיין לא הכל אבוד.

לא מעט שינויים יעשה משה אוחיון בהרכב, חלקם כפויים כאשר השוער הראשון יואב ג'רפי לא החלים מהמחלה שלו וייעדר. רועי משפתי יפתח במקומו. דין דוד וסייבו קויטה יפתחו לראשונה יחד בהתקפה. גם בנצי מושל יחזור לעניינים אחרי פציעה ארוכה שהשביתה אותו לאורך העונה כולה. איסו לינגאנה עשוי לפתוח דווקא כבלם ורועי גורדנה יפתח לראשונה בהרכב. "יש לנו צ'אנס נוסף. הליגה מסרבת לברוח לנו אבל מה זה שווה אם אנחנו לא מביאים נקודות?", שאלו הבוקר במועדון. "קודם שאנחנו ניקח כבר נקודות".

במועדון העדיפו להגיע ישירות למשחק ולא יצאו לבית מלון. "אנחנו 6 נקודות מהפועל תל אביב. 6 נקודות מהקו האדום. אם ננצח בחיפה נפגוש במחזור הבא את בני סכנין בבית וזה יכול להיות השינוי של כל העונה", ניסה הבוקר שחקן בקבוצה לצייר תרחיש סופר אופטימי. בסיבוב הקודם ספגה אשדוד שלישייה מהפועל חיפה במשחק הראשון של שרון מימר כמאמן הקבוצה.

משה אוחיון מאמן מ.ס. אשדוד. שלומי גבאי
הנטל הכבד והמשימה הקשה על כתפיו. משה אוחיון/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully