וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק פיטינו: "הקהל של מכבי תל אביב ברמה של הטופ 5 בארה"ב"

מאמן פאו שיבח את הקהל ביורוליג (אין קהל כזה בארה"ב), ופרגן לאוברדוביץ' שהביס אותו: "הוא לא פחות גדול מפיל ג'קסון"

ריק פיטינו מאמן המכללות האגדי, לא כל כך מצליח עם פנאתינייקוס קבוצתו החדשה, אך מאחורי המיקרופון הוא מספק את הסחורה ובינתיים מספק הרבה צבע ליורוליג. אחרי שטען ש"ניק קלאתיס מוסר לא פחות טוב ממג'יק ג'ונסון ואייזאה תומאס", פיטינו התראיין אמר לאחר שקבוצתו הושפלה בחוץ מול פנרבחצ'ה והיה מלא בשבחים לז'ליקו אוברדוביץ' המאמן שמנגד.

מאמן פנאתינייקוס ריק פיטינו. AP
מככב בראיונות, פחות על המגרש. ריק פיטינו/AP

פנאתינייקוס הובסה אמש 85:66 בטורקיה, זאת למרות שסגנית אלופה אירופה שיחקה ללא הכוכב הפצוע שלה יאן וסלי. פיטינו אמר לאחר המשחק: "אימנתי כבר נגד מאמנים נהדרים ב-NBA, מאמני מכללות גדולים והמאמן פה (אוברדוביץ') הוא ברמה של מאמנים כמו פיל ג'קסון והגדולים ביותר".

על המשחק של קבוצתו: "זו היתה הפעם הראשונה שאני ממש לא מרוצה מהשחקנים שלי ומהדרך שבה שיחקנו. זה ברור שאנחנו לא קבוצה שקולעת טוב, אבל צריך להיות אינטנסיבי וגם אחרי החטאות והאינטנסיביות שלנו ירדה וזה לא טוב".

פיטינו, שמתאקלם לאווירה והכדורגל השונה ביורוליג, החמיא גם לקהל במפעל וגם לזה של מכבי תל אביב: "אחד הדברים שממש התרשמתי מהם באירופה זה הקהל פה שהוא הרבה יותר טוב מאשר ב-NBA. קהל כמו של מכבי וז'לגיריס יהיה בטופ 5 בארה"ב מבחינת התשוקה וההתלהבות שלו. ב-NBA אין קהל מהסוג הזה וזה משהו שאני ממש נהנה ממנו ביורוליג. אני נהנה פה ולומד הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully