וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים מעורבת לדייויס בניו אורלינס, הולידיי: "הוא נתן הכל"

חלק מאוהדי הפליקנס קראו בוז וחלק עודדו את הכוכב שפתח לראשונה מאז שביקש טרייד, בניו אורלינס מתלבטים: האם לתת לו לשחק?

עריכת וידאו: מתן חדד

אוהדי ניו אורלינס לא ידעו איך לעכל את העובדה שאנתוני דייויס חזר לחמישייה של הקבוצה שלהם הלילה (שישי) במשחק שבו קבוצתם ניצחה 117:122 את מינסוטה. מצד אחד הם יודעים שדייויס, שהודיע שלא יאריך את חוזהו, יעזוב בקיץ והיה עוזב כבר עכשיו אם הקבוצה היתה מוצאת טרייד ראוי עליו. מצד שני דייויס עשה קריירה מופלאה במועדון שבחר אותו בדראפט 2012 והיה הכוכב הכי גדול של הקבוצה בשנים האחרונות.

דייויס קלע הלילה 32 נקודות בשלושה רבעים בלבד. הוא קלע 10 נקודות אחרי שבע דקות וכשהלך לקו העונשין בפעם הראשונה הקהל היה חצוי. חלק שרקו לו בוז וחלק צעקו "A-D, A-D!".

אנתוני דייויס ניו אורלינס. AP
חזר לככב, למרות הפצצה שהטיל. אנתוני דייויס הלילה/AP

"הוא אמר שהוא לא רוצה להיות פה, הוא רוצה טרייד. אבל אנחנו רוצים לחזור לנורמאליות ולהתעלות על השוק שזה יצר", אמר לאחר המשחק אלווין ג'נטרי מאמנו בניו אורלינס. "יש לך כוכב גדול. אם הוא רוצה לשחק, תן לו לשחק", הוסיף ג'רו הולידיי חברו של דייויס לפליקנס, "אנתוני כאן כדי לשחק כדורסל ויש לו תשוקה. נכון שהוא לא יישאר פה, אבל הוא עדיין אוהב את המשחק והוא אוהב אותנו כשחקנים. הוא ישחק הכי חזק שהוא יכול. כשאנתוני על המגרש, יש לנו סיכוי גבוה יותר לנצח".

כשהכרוז הודיע שדייויס יפתח בחמישייה, חלק מהקהל המקומי הגיב בשריקות בוז וחלק הריע לו. "הוא שיחק חזק ונתן את כל מה שיש לו. ככה הוא עושה מאז שהוא משחק ולא נותן לדברים להשפיע עליו", הוסיף הולידיי. כמובן שהדילמה הגדולה של ניו אורלינס נובעת מהחשש שדייויס ייפצע, מה שעלול למנוע מהמועדון לקבל עליו טרייד שישרת את האינטרסים שלו. עד כמה בפליקנס חוששים מהעניין הזה תעיד העובדה שדייויס שיחק רק 25 דקות ולא עלה לרבע הרביעי, זאת למרות המשחק הצמוד מול מינסוטה. האם המגמה תימשך? כנראה שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully