וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: המחזור נפתח בדקת דומיה לזכר נובאק בושקוביץ, מכבי ראשל"צ נותרה מושלמת

מוליכת הטבלה השיגה ניצחון 15 העונה - 25:30 על מ.כ. חולון במפגש מקדים לגמר הגביע. אשדוד שבה למסלול הניצחונות עם 28:33 בבאר שבע

כדוריד מכבי ראשון לציון הפועל חולון. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
נתראה ב-25 לחודש. ראשון לציון מול חולון, היום/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

המחזור ה-16 בליגת העל בכדוריד יצא היום (שישי) לדרך עם ארבעה משחקים - כולם נפתחו אחרי דקת דומיה לזכר נובאק בוסקוביץ', שחקנה של הפועל ראשון לציון, ששם קץ לחייו בתחילת השבוע.

המוליכה מכבי ראשון לציון ניצחה 25:30 את גיבורת השבוע, מ.כ חולון, במפגש מקדים לגמר הגביע ביניהן ב-25 לחודש. הקבוצה מעיר היין נותרה מושלמת עם ניצחון 15 העונה, כשעומר גרא הצטיין עם שבעה שערים.

השנייה בטבלה, הפועל אשדוד, התאוששה מההדחה המפתיעה בחצי גמר הגביע, וחזרה אל מסלול הניצחונות בליגה עם 28:33 בבאר שבע. טל הרשקוביץ היה מעל כולם עם 11 שערים, שבעה מהם במחצית הראשונה.

בני הרצליה עצרה רצף של ראבעה משחקים שבהם השיגה נקודה אחת בלבד וניצחה את סוגרת הטבלה הפועל רמת גן 30:33, אחרי שכבר מצאה את עצמה בפיגור של ארבעה שערים בפתיחת המחצית השנייה.

מי שרשמה הפסד רביעי ברציפות היא עירוני רחובות, שנוצחה 34:32 בקרית מוצקין, שמתקרבת להבטחת מקום בפליאוף העליון. המחזור יושלם בשבוע הבא, כאשר ביום שני הפועל קרית אונו תארח את הפועל ראשון לציון, וביום שלישי נס ציונה תתמודד מול א.ס רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully