וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הפדרציה של ישראל ניצחה 1:2 את דרום אפריקה

לינה גלושקו ניצחה ביחידות, מאיה טחן הפסידה ולאחר מכן השתיים שיתפו פעולה והובילו את הישראליות לניצחון נוסף. יתחרו בשישי על המקום הראשון בבית

מאיה טחן טניסאית ישראלית עם הקפטנית ציפי אובזילר ועם לינה גלושקו. איגוד הטניס, אתר רשמי
שני ניצחונות בשתי התמודדויות. לינה גלושקו ומאיה טחן עם אובזילר/אתר רשמי, איגוד הטניס

נבחרת הפדרציה של ישראל המשיכה במשחקיה במסגרת הבית האירופי/אפריקאי מספר 2 ושמרה על מאזן מושלם גם אחרי המפגש השני שלה, מול דרום אפריקה. הנבחרת הישראלית מחזיקה עכשיו במאזן של שני ניצחונות לעומת שני הפסדים, כמו של לוקסמבורג המארחת, ומחר היא תתמודד מולה כשהמנצחת תפגוש את הראשונה בבית א' המקביל (כרגע טוניסיה) והמפסידה את השנייה שם (אוסטריה כרגע) לקרב על עלייה לבית אזורי אירופי/אפריקאי מספר 1.

יוליה גלושקו הפצועה אמנם לא משחקת, אבל אחותה הצעירה לינה גלושקו שוב הצליחה לנצח במשחק היחידות שלה עם 7:6 (2), 3:6, 4:6 נגד מאדרי לה רו. מאיה טחן הפסידה 6:4, 6:4 לצ'אנל סימונדס, שהיא בין הטניסאיות היחידות שמדורגות בבית 2 האזורי הזה (488 בעולם). בזוגות הצליחו גלושקו וטחן לנצח 3:6, 6:7 (2) את לה רו וסימונדס וסידרו לישראל 1:2.

הקפטנית ציפי אובזילר אמרה לאחר הניצחון: "אין לי מלים, בכל רגע נתון זה יכול היה להיות בעדנו או נגדנו. אין ספק שלשחק בשביל הדגל זה אנרגיות אחרות, תחושה אחרת, טניס אחר, מחויבות - הלב והנשמה ניצחו פה בגדול ואני מורידה את הכובע בפני השחקניות. כולנו פה צוות אחד שתומך ועוזר על המגרש ועל הספסל. פשוט תענוג".

  • עוד באותו נושא:
  • מאיה טחן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully