וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אבנים הושלכו על אוהדי הפועל פתח תקוה, שנמלטו לתוך המגרש

תקרית חמורה במשחק בו בית"ר ת"א רמלה אירחה את המלאבסים. האוהדים האורחים ספגו מטח אבנים וסלעים, המשחק פוצץ. במנהלת מאיימים לסגור את האצטדיון, יו"ר בית"ר ת"א רמלה: "מי ירביץ - אני ושלושת האוהדים שלנו?"

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יצא לדרך ביום שישי עם חמישה משחקים ותקרית חמורה במשחק בו בית"ר תל אביב רמלה אירחה את הפועל פתח תקוה. בדקות הסיום נזרקו אבנים מחוץ לתחומי האצטדיון, לתוך היציע שאכלס את אוהדי האורחת. כתוצאה מכך, מאוד אוהדים של פתח תקוה נמלטו מהיציע לתוך המגרש והמשחק הופסק (בסביבות הדקה ה-83). התוצאה באותו שלב הייתה 0:1 לבית"ר תל אביב רמלה משער של רמריק אטו.

בשלב מסוים הודיע הכרוז באצטדיון לאוהדי הפועל פתח תקוה לשוב ליציעים, מה שכמובן לא קרה. האוהדים השונים הציגו בפני מצלמות ערוץ הספורט את האבנים והסלעים שנזרקו לעברם, כשאחד מהם אף נפצע בראשו. הרקע לאירועים עדיין לא ברור, אולם על פי מספר אוהדים הכל החל עם קטטה בין שני מחנות האוהדים ביציעים. "התחיל כאן מטח של עשרות אבנים מחוץ ליציעים", אמר לערוץ הספורט אחד מאוהדי הפועל פתח תקוה. אחר הוסיף: "אוהדים החלו לזרוק סלעים, תפסתי את הבת שלי והורדתי אותה למטה". מספר אוהדים אחרים הוסיפו וטענו כי רוססו בגז מדמיע והצביעו על אוזלת היד של המשטרה, הסדרנים והאבטחים שהתקשו להתמודד עם המצב.

רק כחצי שעה לאחר התקרית החמורה, הוחלט שלא לחדש את המשחק. עוד קודם לכן, התראיין יו"ר בית"ר תל אביב ליאור שכטר לערוץ הספורט והתעקש: "המשטרה פועלת לפנות את המגרש ותוך כמה דקות המשחק יחודש. לא ראיתי מה קרה, אני יושב בצד השני. מי יכול ללכת להרביץ אצלנו - אני ושלושת האוהדים האחרים שלנו? נתחקר כל מה שקרה, נפעל נגד מי שצריך לפעול. אף אחד מאיתנו לא יודעים את הנסיבות לקטטה".

"המנהלת רואה את האירוע בצורה חמורה ביותר, וכל עוד לא יובטח ביטחון האוהדים, על ידי העירייה והקבוצה, נפעל שלא ישחקו באיצטדיון", נמסר ממנהלת הליגה. מאמן הפועל פתח תקוה מסאי דגו סיכם היטב את האירוע החמור: "מראות קשים, אבל בכדורגל הישראלי שום דבר כבר לא מפתיע. ברגע שאתה רואה ילדים בוכים אתה שוכח מכדורגל".

והיה גם כדורגל

הפועל קטמון - הפועל מרמורק 3:0

הפתעה גדולה בטדי, שם נועלת הטבלה הביסה את הקבוצה היומרנית מהבירה. אקס בני יהודה ובני סכנין, ג'וד נוורו, כבש בדקה ה-73, רז יצחק הוסיף צמד בדקות 80 ו-90 והקבוצה המתאוששת של אסי דומב הרשימה. קטמון עם ניצחון בודד בחמשת משחקי הבית האחרונים שלה.

הפועל אשקלון - סקציה נס ציונה 2:2

תיקו מאכזב לקבוצה הביתית, שרצתה להתקרב לפסגה והסתפקה בנקודה בלבד. עידו אקסברד כבש (41) בהופעת הבכורה שלו במדים הכתומים, אבל סוטיריס ניניס איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-57 ועוז פרץ השלים מהפך עם הקפצה מעל השוער בדקה ה-65. אשקלון נראתה בדרך הבטוחה לניצחון, אבל ניר שרון קבע 2:2 בדקה ה-87 ודאג לחלוקת נקודות.

הפועל ראשון לציון - אחי נצרת 2:0

ניצחון שני ברציפות לאחי נצרת, שבזכות שש נקודות בתוך שמונה ימים הצליחה להתרחק מהקו האדום. אלון בוזורגי שהגיע מעירוני קרית שמונה בחלון ההעברות של ינואר, כבש צמד בדקות 20 ו-50 והעניק לירוקים ניצחון חוץ יקר.

הפועל רמת גן - בני לוד 0:0

עוד באותו נושא

ליגה א': שימוש ראשון ב-VAR, הכח צימקה את הפער מהפסגה

לכתבה המלאה
שחקן הפועל קטמון ערן לוי. קובי אליהו
הפסד צורב. ערן לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully