וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארפר ממשיך בסבב השיחות, שינויי חוקים גדולים בדרך?

השחקן החופשי נפגש עם סן פרנסיסקו, הקבוצה השישית שמקיימת עמו שיחה. הוא מחפש חוזה לעשר שנים תמורת 300 מיליון דולר. הליגה תדון עם ארגון השחקנים באופציית הכנסת DH לנשיונאל ליג ועוד שלל חוקים. פרנק רובינסון מת בגיל 83

ברייס הארפר שחקן וושינגטון נשיונאלס. Alex Brandon, AP
איפה הוא ינחת, ומתי? הארפר/AP, Alex Brandon

הסופרבול מאחורינו, הבייסבול לפנינו והדג הכי שמן בסביבה הוא השחקן החופשי ברייס הארפר, שממשיך בסבב הפגישות שלו עד שיחליט היכן לחתום.

הארפר נפגש בשלישי האחרון בלאס וגאס עם ראשי סן פרנסיסקו ג'איינטס, כך על פי דיווח של ג'ף פסאן מ-ESPN. הקבוצה מהמפרץ, שזכתה בעשור האחרון בשלוש אליפויות, מצטרפת בכך לרשימת המחזרות המתארכת. מלבד הג'איינטס, גם פילדלפיה, שיקגו וייט סוקס, סן דייגו, סגנית האלופה לוס אנג'לס דודג'רס ו-וושינגטון, בה שיחק הארפר עד כה בשבע עונותיו בליגה, קיימו פגישות עם השחקן.

הארפר מחפש על פי הדיווחים את הקבוצה שתהיה מוכנה להעניק לו חוזה לעשר שנים על סך 300 מיליון דולר והחיפוש הזה עשוי להימשך אל תוך אימוני האביב שיחלו בעוד שבועיים.

*** ה-MLB נמצאת בדיונים מול ארגון השחקנים לגבי שינויי חוקה משמעותיים. הבולט שבהם עשוי להיות מינימום של שלושה חובטים לכל מגיש שעולה לגבעה, מתוך מטרה לזרז את המשחק ולמנוע שרשרת חילופים בלתי נגמרת, שהפכה לפופולרית בשנים האחרונות. שינוי נוסף שעשוי להגיע הוא הכנסת עמדת ה-DH גם לנשיונאל ליג.

אפשרויות נוספות הן טרייד דדליין לפני פגרת האולסטאר, שעון זריקות שיחייב את המגיש לשחרר כדור תוך 20 שניות, הגדלת הסגל ל-26 שחקנים עם מקסימום של 12 מגישים, שיפור עמדת הדראפט לקבוצות מצליחות לעומת קבוצות מפסידות (במטרה למנוע טאנקינג ארוך שנים כפי שעשו כמה קבוצות לאחרונה) והנמכת גבעת המגיש.

*** אגדת המשחק פרנק רובינסון הלך לעולמו בגיל 83. רובינסון שיחק בליגה במשך 20 שנה (1956 עד 1976), תחילה בסינסינטי קרוב לעשור ואז בבולטימור, בדודג'רס, באיינג'לס ובקליבלנד. בהמשך אימן את האינדיאנס, סן פרנסיסקו, בולטימור ומונטריאול אקספוס, עמם עבר לוושינגטון ב-2005. הוא היה המאמן השחור הראשון בתולדות הליגה והשחקן היחיד אי פעם שזכה בתואר ה-MVP בשתי הליגות, ב-1961 עם הרדס וב-1966 עם האוריולס. הוא לקח עם בולטימור שתי אליפויות (1966, 1970), נבחר ל-MVP של הוורלד סירייס וזכה בטריפל קראון (1966), נבחר לרוקי העונה (1956), 14 פעמים לאולסטאר וזכה בתואר מאמן העונה ב-1989.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully