וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי הדרבי: הפועל תל אביב נענשה בסגירת היציע המערבי למשחק אחד

7.2.2019 / 14:15

בית הדין ביקר את התנהלות ההנהלה והאוהדים על הקללות הקשות לפנאן וקריאות השואה: "נציגי הקבוצה הגיבו בביטול אדיש להתנהגות הקהל", הקבוצה גם נקנסה ב-20 אלף שקל

צפו בתקציר המשחק

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל העניש היום (חמישי) את הפועל תל אביב בכדורסל על התנהגות אוהדיה במשחק מול מכבי תל אביב, בסגירת היציע המערבי למשחק אחד, ועוד שלושה משחקים שבהם ייסגרו חמש השורות הראשונות של היציע. כמו כן הקבוצה נקנסה ב-20 אלף שקל.

כזכור, נגד הפועל תל אביב הוגשו שני כתבי אישום: קריאות "שמעון מזרחי תתאבד", "שתהיה שואה למכבי "ו"אבא מת" לרגב פנאן. כמו כן זריקת קונפטי בחמישה אירועים שונים, שבהם היה צורך לעצור את המשחק. בית הדין ביקר את התנהגות הקבוצה ואת ההנהלה, וכינה את התנהגות האוהדים כ"נפסדת ובזויה".

בפסק הדין נכתבה ביקורת על ההנהלה ועל אוהדי הקבוצה: "לא נוכל להסתיר את אכזבתנו מעמדת הקבוצה לפיה מדיניות ה'אכיפה עצמית' כלפי אוהדיה (כולל איסור כניסה למשחקים לאוהדים מפרים ושלילת מינויים מ'אוהדים לא רצויים') חלה רק על מקרי אלימות פיזית... כך, לדוגמה, לשאלתנו האם הנהלת הקבוצה נקטה בצעדים כלשהם כלפי האוהד שעשה תנועות תלייה כלפי רגב פנאן הגיבו נציגי הקבוצה בביטול אדיש ואמרו שאינם יודעים את זהותו; ספק אם אכן כך, ובכל מקרה, ברור כי אין כל קושי לזהותו. הימנעות ההנהלה מלעשות זאת ובהמשך לכך לפנות לאוהד זה באופן אישי ולהעמידו על הכיעור שבמעשיו (שלא לומר להענישו על כך) - מעידות על אי-הפנמה של המצופה מהנהלת קבוצה במקרים מעין אלה. אנו מקווים שהנהלת הקבוצה תשקול שוב את צעדיה ולא תותיר בידנו את מלוא המלאכה".

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
ביקורת על ההנהלה ואוהדי הקבוצה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully