וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקי טאקה: "צ'לסי רוצה את קוטיניו כמחליף כאשר אדן הזאר יעבור לריאל מדריד"

מקבץ חדשות כדורגל: באנגליה מתכוננים לקיץ סוער בשוק ההעברות, חולצה גופה מהמטוס של אמיליאנו סאלה, אמא של רונאלדו טוענת ש"הנאנסת" "לא עלתה לחדר שלו בשביל לשחק קלפים", מו אלאך בדרך לג'וב חדש?

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

גופה חולצה אתמול (רביעי) בלילה מהריסות המטוס שנשא את הכדורגלן אמיליאנו סאלה ואת הטייס דייויד איבסטון, כך הודיע הצוות שחוקר את הפרשה ואחראי על החיפושים. טרם דווחה זהות הגופה, ולא ברור אם מדובר בסאלה או בטייס דייויד איבוטסון בן ה-59.

סאלה, 28, היה בדרך מנאנט במערב צרפת ב-21 בינואר על מנת להשלים את מעברו לקרדיף מהפרמיירליג, כשהמטוס טס מעל לתעלה שבין צרפת לבריטניה והתרסק. ההריסות נמצאו ביום ראשון על ידי צוות חיפוש במימון פרטי, ושני המושבים שנמצאו ככל הנראה שייכים למטוס שהתרסק. הגופה נמצאה בתוך המטוס ו"חולצה בהצלחה", אבל צוות החילוץ טוען שהם לא יוכלו להביא ליבשה את הריסות המטוס, שנמצא כ-60 מטר מתחת לפני המים. המבצע נעצר לבינתיים בגלל תנאי מזג האוויר.

בינתיים נאנט דורשת מקרדיף סיטי את התשלום על סאלה (15 מיליון ליש"ט), כשהקבוצה הוולשית טרם העבירה את הכסף על השחקן שמעולם לא שיחק במדיה. קרדיף דחתה את התשלום הראשון עד שתסדיר רשמית את המסמכים השונים, כולל הביטוח, אך טוענת שזה עניין של זמן. יו"ר קרדיף סירב להרחיב בנושא: "אנחנו צריכים לכבד את המשפחות, עדיין נמשך תהליך של חיפוש המטוס וחילוצו".

תמונה של אמיליאנו סאלה, נאנט. AP
סאלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully