וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פריס סן ז'רמן ניצלה ממבוכה בהארכה מול וילפרנש

אחרי 26 ניצחונות רצופים במפעל, מחזיקת הגביע נגררה להארכה על ידי היריבה מהליגה השלישית ועלתה לרבע הגמר עם 0:3 משערים של דראקסלר (102), דיאבי (113) וקבאני (119). ראן הדיחה את ליל בדקה ה-91, ויטרה מהליגה הרביעית עשתה היסטוריה

אתר רשמי

אחרי 26 ניצחונות רצופים בגביע הצרפתי, פריס סן ז'רמן נגררה הערב (רביעי) באופן סנסציוני להארכה על ידי וילפרנש מהליגה השלישית. מחזיקת הגביע בארבע השנים האחרונות לא כבשה ב-90 דקות, לראשונה בעידן תומאס טוכל, אבל בסופו של דבר התגברה על המבוכה ועלתה לרבע הגמר עם 0:3. למרות זאת, שישה ימים לפני משחק החוץ מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות, היא חייבת להיות מודאגת מהיכולת מאז פציעתו של ניימאר.

ויטרה מהליגה הרביעית העפילה לראשונה בתולדותיה, אחרי שחזרה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 בבית את ליון דושר מהליגה השלישית בזכות פנדל של רמי לורן בדקה ה-94. דרמה הייתה גם במגרשה של ראן, שביצעה מהפך והדיחה את ליל עם 1:2 בדקה ה-91.

שחקני פריס סן ז'רמן לפני ההארכה. רויטרס
לא האמינו שהמשחק ייגרר להארכה. שחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

וילפרנש - פריס סן ז'רמן 3:0

שלושה ימים אחרי הפסד הבכורה שלה בליגה מול ליון, אלופת צרפת חזרה לזירת הפשע בפארק אולימפיק ושוב לא הצליחה לנצח ב-90 דקות, רק שהפעם זה קרה מול המדורגת 13 בליגה השלישית. הרכש מזניט לאנדרו פארדס פתח לראשונה בהרכב של פריס סן ז'רמן, בעוד קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני נותרו על הספסל עד שלתומאס טוכל לא הייתה ברירה. אחרי החמצות של אנחל די מריה ומוסא דיאבי, וכמעט עקיצה של וילפרנש, טוכל הכניס את שני החלוצים, אבל גם הם לא מצאו את הרשת לפני סיום הזמן החוקי. המאמן העצבני גם הורחק, בדיוק כמו במשחק מול ליון, הפעם לאחר שהשתולל בדקה ה-72 בעקבות עבירה מסוכנת על פארדס. קבאני דאג להרגיע אותו בדקה ה-102, עם מהלך יפה בצד ימין ובישול ליוליאן דראקסלר שהרשית משני מטרים. האורוגוואי גם השאיר את אמבפה לבד מול השוער בדקה ה-113, והחלוץ פרגן לדיאבי שהבקיע. בדקה ה-119 אמבפה הכין באותה צורה בדיוק גם לקבאני, ופ.ס.ז' בשלב הבא.

עוד באותו נושא

עם קביים, בבכי: חגיגת יום ההולדת הראוותנית ו"העצובה" של ניימאר

לכתבה המלאה
יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן כובש מול וילפרנש. רויטרס
דחק מקרוב. יוליאן דראקסלר/רויטרס

ראן - ליל 1:2

בניגוד למוליכת הליגה, סגניתה סיימה את דרכה בגביע בעקבות שער שספגה בתוספת הזמן. ליל נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-19 בעקבות גלישה מסוכנת של הקפטן אדאמה סומאורו שראה אדום ישיר, ולמרות זאת עלתה ליתרון מנגיחה של הכוכב ניקולא פפ בדקה ה-65. אלא שבדקה ה-72 הכניס ז'וליאן סטפן את תאוסון סיבאצ'ו, והחלוץ המחליף החזיר לו עם נגיחת שוויון בדקה ה-74 ונגיחת נוספת שסידרה כרטיס לרבע הגמר בדקה ה-91.

לאנדרו פארדס שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
פתח לראשונה. לאנדרו פארדס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully